FANDOM

Wilhemina "Will" Condom – jedna z pięciu głównych bohaterek serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. Jest liderką Strażniczek Sieci W.I.T.C.H. Jej mocą jest Kwintesencja, czyli esencja życia. Will łączy pozostałe strażniczki.

CharakterystykaEdytuj

Will

Will z Sercem Kondrakaru

Will jest rudą dziewczyną o piwnych oczach. OIJKN Można ją rozpoznać dzięki niedbale ułożonej fryzurze. Lubi nosić bluzy na suwak i dżinsowe spodnie. Jako strażniczka Will nosi fioletową bluzkę z długimi, szerokimi rękawami oraz krótką, turkusową spódniczkę.

Jej najlepszymi przyjaciółkami są Irma, Taranee, Cornelia, Hay Lin i Elyon. Ma chłopaka, Matta, w którym zakochała się od pierwszego wejrzenia. To od niego dostała Pana Huggles'a - małą popielicę, która przysporzyła Will i jej przyjaciółkom sporo kłopotów. Mama Will, Susan Vandom, wyprowadza ją z równowagi (i odwrotnie), lecz w głębi duszy bardzo ją kocha.

Will przez wiele czasu była nową uczennicą w szkole. Do Heatherfield przyjechała z Fadenhills. Uczy się w Sheffield.

Ma alergie na pyłki.

MocEdytuj

Will1

Will jako Strażniczka

Light

Will jest liderką grupy W.I.T.C.H. To jej zostało powierzone Serce Kondrakaru. Na początku pierwszej serii mocą Will jest jedynie Serce Kondrakaru, dzięki któremu może się przemienić w Strażniczą formę. W drugiej serii dostaje moc ciskania błyskawicami oraz moc ożywiania przedmiotów elektrycznych, np. tostera lub kalkulatora, a w późniejszych odcinkach także Kwintesencję. Will jest następczynią Nerissy.

ZainteresowaniaEdytuj

Will kolekcjonuje żaby. Jest również znakomitą pływaczką. Bierze udział w

szkolnych zawodach pływackich. Mimo, że opanowała pływanie do perfekcji, ciągle przegrywa z dziewczyną o imieniu Mandy.

Rodzina i znajomiEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Will wystąpiła we wszystkich odcinkach pierwszej i drugiej serii.

GłosEdytuj

Wersja angielska:

  • Kelly Stables

Wersja polska:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki