FANDOM

Tracker lub Tropiciel - postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. Sługa Phobosa, pochodzi z Meridianu.

Tracker1

Tracker

CharakterystykaEdytuj

Tracker3

Nietoperze Trackera

Tracker to sługa księcia Phobosa, prawdopodobnie nieumarły. Ma pomarszczoną twarz i ostre zęby. Posiada sylwetkę dobrze zbudowanego męszczyzny. Nosi długą, purpurową szatę i podarty kapelusz. Z zasobów swej energii życiowej potrafi wytworzyć krwiożercze nietoperze. Bicz zakończony kolczastą buławą to jego śmiercionośna broń. On i jego pies Sniffer potrafią wytropić każdego buntownika.

Tracker2

Tracker i Sniffer

Tracker pojawił się po raz pierwszy w ocinku "Labirynt". Został wysłany przez Phobosa, by złapać Irmę, Taranee, Cornelię i Hay Lin. Na pomoc Strażniczkom przyszli Caleb oraz Will. Tropiciel został pokonany. Powrócił w odcinku "Powrót Tropiciela" by wytropić Caleba i Blunka. Gdy Strażniczki wkroczyły do akcji, Tracker został pokonany po raz drugi.

W drugiej serii dołącza wraz ze Snifferem do Rycerzy Zemsty. W odcinku 36 zostaje wtrącony do lochu wraz z innymi Rycerzami. Po uwolnieniu Phobosa Tracker walczy u jego boku, jednak zostaje zniszczony przez Drake'a, gdy ten wstępuje w jego ciało. Gdy Drake powraca z jego ciała, po Tropicielu zostaje tylko szata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki