FANDOM

Serce Zamballi - magiczny przedmiot w serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki, Serce i źródło mocy Zamballi.

SerZam2.JPG

Serce Zamballi (Na tym zdjęciu kryształ tego serca jest dobrze widoczny)

OpisEdytuj

SerZam1.JPG

Serce Zamballi (Na tym zdjęciu Serca Zamballi jego laska jest dobrze widoczna)

Serce Zamballi to fioletowy kryształ osadzony na brązowej lasce, kształtem przypominającej splątane korzenie drzewa. Ten niepozorny przedmiot to źródło całej mocy purpurowej planety Zamballi, dzięki któremu Zamballa funkcjonuje normalnie. Dzięki niemu władca Zamballi może porozumieć się z roślinami rosnącymi na całej planecie oraz je kontrolować. W odcinku 43 - Ofiara, właścicielka Serca Zamballi - Kadma, połączyła ze sobą Serce Meridianu wraz z Sercem Zamballi, nieświadomie tworząc Pieczęć Nerissy.

PosiadaczeEdytuj

Na początku Serce Zamballi było własnością Ironwood, ale ta przekazała je Kadmaie. Kadma dobrze się nim posługiwała, ale przez jeden błąd, mianowicie, połączenia Serca tego z Sercem Meridianu, Zamballańskie źródło mocy zyskała Nerissa. Po pokonaniu tej starej wiedźmy Serce wróciło do Kadmy. Później Kadma zrozumiała, że Ironwood jest jego prawowitą władczynią i jej je zwróciła.

Serce Zambali nie ma możliwości przemiany w "strażniczki"*. Wzmacia tylko żywioł ziemi.

*Auramere umożliwa przemianę w strażniczki dzięki sercu kondrakaruEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki