FANDOM

Sekretnik czarodziejki-Magia Liter- Czy wiesz, że litery nie tylko służą do zapisywania i odczytywania naszych myśli? Mogą też mieć niezwykłą magiczną moc!

LiteryEdytuj

W wielu kulturach uznawanie sąza dal bogów. Dawniej znajomość pisma zarezerwowana była dla kapłanów i czarnoksiężników.przeniesione na papier,litery mogą mieć niesamowitą moc wpływania na rzeczywistość. FGHIJKLMNOPRSTUWXY ABCDEFGHIJTKLMNOPRSTUWXY.

RunyEdytuj

Słowo to pochodziz dawnego języka niemieckiego i oznacza tajemnicę. Runy są nie tylko najstarszym germańskim pismem każdaz nich ma teżznaczenie magiczne. Archeolodzy odnajdują je wyryte w drewnie ,kamieniu ,a nawet kościach zwierząt. Często znaki takie umieszczano na rozmaitych przedmiotach i w domach.

TalizmanyEdytuj

Runa zwana algiz oznacza szczęście,optymiz i pomyślność. Znakomicie nadaje się więc na talizman-stwórz więc niezwykły wisiorek z tym wyrytym symbolem!

SygilleEdytuj

Są to magiczne znaki, w których zakląć można swoje życzenia.Jak narysować własną sygllę?

  1. Zapisz swoje marzenie: np.CHCĘ POZNAĆ JOELA
  2. Na początek wykreśl wszystkie powtarzające się litery:wyjdzie HĘPZNĆJEL.

Pozwól swojej sygilli wypełnić się magiczną mocą. Skoncentruj na niej wzrok i przezjakiś czas postaraj się nie myśleć o swoim życzeniu-w tym czasie magia zacznie działć! Najlepiej włączyć wtedy dość głośną muzykę.

3.Następnie ze wszystkich pozostałych stwórz gaficzny znak.

Lato ze Stylem W.I.T.C.H.Edytuj

Kolejne niezwykłe wydanie Stylu W.I.T.C.H. Znajdziesz w nim testy, horoskopy, modę oraz przepisy na letnią sałatki. Dowiesz się,jak dbać o ukochaną fretkę, królika lub chomika. Przeczytasz o tym ,że błędy wcale nie są takie zła i jak sobie radzić, gdy już je popełniłaś. Do gazetki dołączony jest plakat z filmu Piraci z Karaibów. Na nieznanych wodach i piny na każdą okazję oraz niespodzianka na lato! Polecamy!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki