FANDOM

Sandra. Tak naprawdę nie znamy jej nazwiska. Jest nową uczennicą pochodzi ze Szwecji. Poznajemy ją w odc.7 . Jest szkolną pięknością lecz przegrywa z Cornelią kiedy chłopaki poznają prawdę ale nadal połowa z nich za nią szaleją. Na początku wydawała się miła lecz później robi się wredna, arogancka, i niemiła. W odc.7 mówi że szyje sobie sama ciuchy umie gadać po rosyjsku itd. Sandra ma zielony ciemne oczy i rude włosy ma też pieprzyk na policzku. Ma Szwecki akcent lecz traci go w odc.7 kiedy łamie nogę. Z całej ekipy nienawidzi Will.

Wygląd, Charakterystyka. Edytuj

Sandra ma zielone oczy i rude włosy ma pieprzyk na policzku ma długie włosy tak jak Cornelia. Jest raczej wredna i samolubna wykorzystuje chłopaków np. Martina. Uwielbia robić sobie zdjęcia. Mówiła że szyje sobie sama ciuchy lecz to nie prawda bo na jej swetrze pisze "Prać chemicznie,,. Nosi długą spódnice oraz żółty sweter, niebieską kamizelkę oraz getry z zworkami. Uwielbia jeździć na nartach jest w tym naprawdę niezła pojedynkowała się z Will nie wiadomo czy przegrała czy wygrała bo obie nie dojechały na metę, Sandra złamała nogę podczas wyścigu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki