FANDOM

Sandpit to postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. Są to meridiańskie żywe piaski, które za sprawą Nerissy stają się człowiekiem-piaskiem.

CharakterystykaEdytuj

Żywe piaskiEdytuj

Sandpit3.jpg

Żywe piaski Sandpit

Sandpit5.jpg

Wnętrze żywych piasków (na kolumnach umieszczone są ofiary Sandpita)

Sandpit6.jpg

Piaski wciągające swoją ofiarę

Żywe piaski to niebezpieczna piaskowa pułapka. Żywią się ludźmi, gdy ktoś do nich wpadnie, już się nie wydostanie. Mogą zmieniać swój kształt, np. wytwarzając piaskową mackę, by złapać swoją ofiarę. Potrafią się przemieszczać, a w serialu zostały pokazane w miejscowości Torus Filney.

Sandpit4.jpg

Po zniszczonym Sandpicie został tylko szklany dół

Piaski pojawiły się poraz pierwszy w odcinku pt. "Zasadzka w Torus Finley". Phobos wraz z Cedric'kiem wymyślili podstęp, by zniszczyć przywódcę buntowników - Caleba. Otóż rozpuścili plotkę, że w Torus Filney odnalazła się Pieczęć Phobosa. Gdy Caleb nabrał się na ten podstęp, poszedł do Torus Filney, a tam pochłonęły go żywe piaski. Na szczęście na pomoc Strażniczki W.I.T.C.H. i uwolniły Caleba z tego "piaskowego więzienia". Taranee wraz z Irmą zniszyły piaski, wypalając je. Z piasku pozostało tylko szkło.

Człowiek-piasekEdytuj

Sandpit2.jpg

Twarz Sandpita

Sandpit1.JPG

Atakujący Sandpit

Po wielu dniach spędzonych pod postacią szkła z pomocą przyszła Sandpitowi Nerissa. Używając mocy Kwintesencji, sprawiła, że żywe piaski Sandpit stały się człowiekiem-piaskiem. Pod tą postacią Sandpit może zmieniać swój kształt, szybko się przemieszczać oraz mieścić się w wąskie szczeliny. Stał się dużo silniejszy. Sandpit przyłączył się do Rycerzy Zemsty. Odtąd Sandpit zaczął siać spustoszenie w Meridianie wraz z innymi Rycerzami. Lecz królowa Elyon zamyka Sandpita w lochu Mage, po nieudanej akcji uwolnienia księcia Phobosa. W odcniku "Znanadu" Phobos znów zostaje uwolniony. Sandpit jednak zamiast do niego dołączyć, przechodzi (podobnie jak jego przyjaciele: Raythor i Gargoyle) na Strone buntowników i Strażniczek. Walczy dzielnie do samego końca wojny - Phobos zostaje pokonany, a Sandpit zostaje sprzymierzeńcem królowe Elyon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki