FANDOM

Raythor - były sługa Phobosa, były pałacowy strażnik. Postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki.

Raythor.jpg

Raythor

CharakterystykaEdytuj

Raythor był strażnikie zamkowym u Phobosa. Jest wiernym i lojalnym sługą, zawsze można na niego liczyć. Mimo to Phobos każe strącić go w Otchłań Cienia, bezdenną czeluść, myśląc, że Raythor ukradł zamkowy klucz. W rzeczywistości to Blunk ukradł ten klucz, a wina spadła na pałacowego szpiega buntowników - Vatheka. Strażniczki W.I.T.C.H. wymyślają więc podstęp. Po ogłuszeniu Raythora wkładają mu zaginiony klucz do munduru, a Cedric cedric myśląc, że to on jest winowajcą, bez wahania wymierza mu karę - wrzucenie w Otchłań Cienia. Raythor miesiącami wspinał się na górę. Poprzysiągł sobie zemstę na buntownikach i Strażniczkach.

Z pomocą przychodzi mu w drugiej serii Nerissa, uwalnia go z Otchłani i mianuje na przywódcę Rycerzy Zemsty. Raythor nie próżnuje. Wraz z Frostem, Mirandą, Trackerem, Gargoylem i Sandpitem (innymi członkami Rycerzy) zaczyna Meridiańskie spustoszenie. Następnie uwalnia z lochu swego pana - księcia Phobosa, lecz królowa Elyon zamyka księcia oraz Rycerzy Zemsty z powrotem w lochu.

Gdy Strażniczki uwalniają Phobosa z lochu, a ten łamie swą umowę, Raythor stwierdza, że jego pan nie ma honoru, dołącza więc do Strażniczek (tak jak Gargoyle i Sandpit). Pomaga więc im ile może, a gdy Phobos zostaje pokonany, staje u boku królowej Elyon.

GłosEdytuj

Wersja oryginalna:

  • Steven Blum

Wersja polska:

  • Dariusz Stach (odc. 3)
  • ??? (seria II)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki