FANDOM

Pieczęć Phobosa – królewski amulet należący do księcia Phobosa w serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki.

Pieczec1.jpg

Pieczęć Phobosa

OpisEdytuj

Pieczec2.jpg

Pieczęć otwierająca portal

Pieczęć Phobosa to magiczny amulet posiadający ogromną moc. Może on otwierać to, co zamknięte, odkrywać to, co ukryte, np.: portale, Księgę Sekretów, bramę do Nieskończonego Miasta oraz wiele innych rzeczy.

Pieczec4.jpg

Walka Pieczęci Phobosa z Sercem Kondrakaru

Pieczec3.jpg

Serce Kondrakaru po wchłonięciu Pieczęci Phobosa

Książę Phobos stracił władzę nad pieczęcią. Spowodowane było to uprowadzeniem Elyon z królewskiego zamku Meridianu przez kobietę, która wzięła Pieczęć Phobosa ze sobą. Po otworzeniu portalu, kobieta upuściła Pieczęć do kratki kanału ściekowego. Amulet przeleżał tam wiele lat...

Po wielu latach Blunk, sympatyczny pasling z Meridianu znalazł amulet, a że nie wiedział, do czego służy, otwierał portale gdzie popadnie. Przysporzyło to Strażniczkom W.I.T.C.H. sporo kłopotów. Gdy Pieczęć Phobosa wyczuła obecność Serca Kondrakaru, stała się "agresywna" i zaczęła strzelać czarnym laserem. Serce Kondrakaru wkroczyło więc do akcji. Po zaciętej walce Serce wchłoneło całą magię Pieczęci Phobosa wraz z nią samą, zyskując nową, potężną moc.

WystąpieniaEdytuj

Pieczęć Phobosa (jako amulet) pojawiła się jedynie w odcinku pt. "Pieczęć Phobosa", ale można stwierdzić, że później pojawia się przez cały czas, wraz z Sercem Kondrakaru, któro wcześniej wchłonęło Pieczęć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki