FANDOM

Pan Huggles znany również jako Przytulaś - popielica w serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. To zwierzak Will, którym opiekuje się Matt. Został Khorem w odcinku 38.

Huggles1.jpg

Pan Huggles

OpisEdytuj

Huggles2.jpg

Huggles na widok Nerissy

Pan Huggles to mały samiec popielicy - wiewiórkopodobnego zwierzaka (w serii II błędnie nazywanym myszą lub szczurem), należącego do Will. Will dostała go od Matta w odcinku 24. Niestety, Will nie mogła go zatrzymać, więc zaczęła się nim opiekować Irma. Irma podobnie jak Will nie mogła się nim dłużej zajmować, więc Przytulaś ramieszkał u Hay Lin w zestauracji Srebrny Smok. Lecz restauracja nie była bowiem dobrym miejscem dla Huggles'a, zamieszkał więc u Taranee, później u Cornelii. Strażniczka Ziemi słusznie nazwała go "najbardziej destrukcyjnym zwierzakiem świata". Zamieszkał więc na stałe u Matta. Huggles ma niesamowity instynkt, potrafi wyczyć Nerissę na kilometr. To z resztą z jej pomocą został Khorem.

MocEdytuj

KhorEdytuj

Khor1.jpg

Khor

Przytulaś posiada moc, będąc w ciele Khora. Khor to półczłowiek, półzwierzę. To potężny przeciwnik, posiada ostre kły i pazury, jest umięśniony i silny. Żywi się gniewem, od niego staje się siniejszym. Został stworzony jako pierwszy przez Nerissę, później dołączył do Rycerzy Zniszczenia.

Khor2.jpg

Atakujący Khor

Khor pomół Nerissie wcielać w życie jej plany. Mimo to pozbyła się go, przekazując jego energię (podobnie jak Shagona, Tridarta i Ember) do odmłodzenia dawnych Strażniczek C.H.Y.K.N.

Khor4.jpg

Przytulaś zmieniający się w Khora

Pan Huggles wrócił do dawnej postaci. W odcinku 47 odzyskał moc Khora, ale stanął po stronie dobra i został jednym z regentów Serca Ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki