FANDOM

Miranda - zmiennokształtna służebnica księcia Phobosa, pochodząca z Meridianu. Postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki.

Miranda1.jpg

Miranda w swej ludzkiej formie

CharakterystykaEdytuj

Miranda2.jpg

Miranda jako potwór

Miranda to służebnica Phobosa wyglądająca jak mała, czarnowłosa dziewczynka, w razie potrzeby zmieniająca się w wielkiego, czarnego, pająkopodobnego potwora. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Pozory mylą i zaprzyjaźnia się z Elyon. W rzeczywistości ich przyjaźń jest fikcją. To kolejna cząstka planu Phobosa, mianowicie, książę chciał, by Elyon zapomniała o swych ziemskich przyjaciółkach i przywykła do Meridianu. Po pokonaniu księcia Phobosa Miranda zostaje zamnięta razem z nim i lurdenami w lochu u Mage.

Pod postacią potwora Miranda potrafi chodzić po ścianach i suficie i strzelać pajęczyną. Jako potwór Miranda jest znacznie szybsza i silniejsza.

Miranda3.jpg

Miranda podczas transformacji

W drugiej serii Miranda dołącza do Rycerzy Zemsty zebranych przez Nerissę, zostawiając Phobosa w lochu. W odcinku 29 Miranda, przybierając imię "Melinda" przechodzi na Ziemię i wraz z Sandpitem chce wrobić Strażniczki W.I.T.C.H. w porwanie Elyon, jednak odnosi porażkę. Gdy Rycerze Zemsty uwalniają Phobosa z więzienia u Mage, książę zamienia Mirandę w małego pajączka, za karę, że nie pomogła mu wydostać się wcześniej. Lecz kara ta zostaje unieważniona, gdy Phobos uwolniony przez strażniczki wypuszcza Mirandę (i Cedrica) z lochu, by go chroniła, a gdy Cedric przejmuje całą moc Phobosa, Miranda dołącza do niego. Jednym słowem lojalność Mirandy jest często podważana.

GłosEdytuj

Wersja oryginalna:

  • Grey DeLisle

Wersja polska: Miranda w wersji polskiej mówi w sezonie I innym głosem, niż w sezonie II. W I sezonie polski dubbing podłożyła Natalia Sikorska, a w sezonie II Amanda Leszczyńska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki