FANDOM

Matthew "Matt" Olsen - postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki, jest chłopakiem Will. Został Shagonem w odcinku 38.

Matt

CharakterystykaEdytuj

Matt jest czarnowłosym chłopakim o niebieskich oczach. Lubi ubierać się w bluzy z kapturem oraz luźne spodnie.

Matt to wrażliwy i sympatyczny chłopak, w którym Will zakochuje się od pierwszego wejrzenia. Pod koniec pierwszej serii zostają parą.

Chłopak odkrył tajemnicę Will. Dowiedział się, że dziewczyna jest Strażniczką Sieci, że broni Ziemię i Meridian przed złem. Na początku był trochę przerażony, ale później przywykł do tego. Chciał być kimś ważnym dla Will, więc wziął lekcję walki u Caleba, by pomagać jej bronić świata przed złem. Chciał być dla niej kimś ważnym. Will wyjawiła mu później, że nie musi się narażać, i tak jest dla niej ważny. To od Matta Will dostała Pana Huggles'a, popielicę, która ostatecznie zamieszkała u niego, bo Will nie mogła go zatrzymać.

MocEdytuj

ShagonEdytuj

Shagon

Matt jako Shagon

Matt posiada moc będąc w ciele Shagona. Shagon został stworzony przez Nerissę na "zastępstwo" Rycerzy Zemsty. Wiedźma porwała Matta i użyła mocy Serca Meridianu, by uczynić z niego Shagona. Przez pewien okres był prawą ręką Nerissy. Dowodził Rycerzami Zniszczenia.

Shagon żywi się nienawiścią. Największą nienawiścią darzyła go Will, myśląc, że Shagon porwał Matta.

Shagon4

Shagon w zbliżeniu

Shagon9

Matt zmieniający się w Shagona

Shagon ma czarne dredy, złotą maskę na twarzy oraz zieloną szatę. Jak każdy anioł, posiada skrzydła. Są koloru czarnego. Ma także ogon. Shagon świetnie lata oraz strzela zielonym laserem. Mattowi udało się zapanować nad Shagonem w odcinku 45 - Ego, lecz nie został nim na długo, bo Nerissa użyła jego energii (oraz energii Khora, Tridarta i Ember) do odmłodzenia dawnych Strażniczek Sieci C.H.Y.K.N.

Później Matt odzyskał moc Shagona, ale stanął po stronie dobra i został Regentem Serca Ziemii.

ZainteresowaniaEdytuj

Will&Matt

Pocałunek Matta i Will

Matt gra w zespole Wreck 55 razem z Nigelem - chłopakiem Taranee i innymi swoimi kolegami. Gra na gitarze, to jego pasja. Napisał piosenki: "Demon we mnie" oraz "Will, którą kocham" (z dedykacją dla Will).

Rodzina i zmajomiEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Matt wystąpił w następujących odcinkach pierwszej serii (Shagon w niej nie występuje):

oraz w nastepujących odcinkach serii drugiej:

37-Wiedza (jako Matt)

  • 38 - Frajer (jako Matt i jako Shagon)
  • 45 - Ego (jako Matt i jako Shagon)
  • 49 - Wiedźma (jako Matt i jako Shagon)
  • 50 - Zanadu (jako Matt i jako Shagon)
  • 52 - Szczyt (jako Matt i jako Shagon)

GłosEdytuj

Wersja oryginalna (zarówno Matt i Shagon):

  • Jason Marsdem

Wersja polska (zarówno Matt i Shagon):

  • Konrad Ignatowski (seria II)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki