FANDOM

Kondrakar - świat/planeta/wymiar w serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki.

Kondr1.jpg

Zamek Kondrakaru znajdujący się w chmurach

OpisEdytuj

Kondrakar to wielki pałac znajdujący się w chmurach. Znajduje się tam Serce Nieskończoności, a władzę sprawuje tam Wyrocznia. Jego źródłem magii jest Serce Kondrakaru, które obecnie posiada Will.

Kondrakar zadebiutował w odcinku Zdrada, gdy w pokoju Cornelii otworzył się fioletowy portal - brama do zamku Kondrakaru. Wraz z Elyon, Mage, Calebem i Blunkiem Strażniczki Sieci W.I.T.C.H. zwiedzały zamek Kondrakaru i poznały tamtejszą Radę. Rada zdjęła zklęcie Sieci, a każdy świat, włącznie z dobrym już królestwem Meridianu, mogły żyć ze sobą w zgodzie. Od tego czasu Kondrakar był miejscem, z którego Strażniczki czerpały cenne rady.

W odcinku pt. Egoistka, Rycerze Zniszczenia wraz z Nerissą pod przebraniem Mage napadli na Kondrakar. Mimo wielu starań Strażniczek Sieci oraz Rady Kondrakaru, zamku nie udało się ocalić, a część rady została zamknięta w kuli energetycznej stworzonej przez Nerissę i będącą pod jej wpływem Halinor.

Rada KondrakaruEdytuj

Rada Kondrakaru to osoby doradzające Wyroczni, mieszkające w zamku Kondrakaru. Odznaczają się wielką mądrością. Do rady należą:

  • Yan Lin (przez pewien okres czasu)
  • Nerissa pod przebraniem Mage (przez pewien ores czasu)

Serce NieskończonościEdytuj

Serce Nieskończoności to przedmiot, kontrolujący energię wszystkich światów. Zniszczenie tego Serca jest równoznaczne z natychmiastowym zdobyciem władzy nad magicznymi wymiarami. Książę Phobos chciał to uczynić w odcinku Poddaj się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki