FANDOM

Irma Lair – bohaterka serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki, jedna ze Strażniczek Sieci W.I.T.C.H., jej mocą jest Woda.

Irma1.jpg

Irma

CharakterystykaEdytuj

Irma ma włosy koloru brązowego i morskie oczy. Jest chłopczycą. Jednak nie brakuje u niej urody. Ma krótkie kręcone włosy, z tyłu zawinięte. Lubi chodzić w luźnym ubraniu. Jako strażniczka ma turkusową bluzkę z długim rękawem oraz fioletową spódniczkę. Mieszka w Heatherfield. Irma jest beztroską, zabawną dziewczyną. Jest pewna siebie, żartuje nawet w najmniej odpowiedniej sytuacji.  Irma potrafi być wredna, co pokazała w odcinku 38 - Frajer - kiedy ośmiesza Martina przed całą szkołą oraz Blunka nazywając go bezużytecznym.Wykorzystywała też WITCH. Później naprawiła swóje błedy. Jej najlepszymi przyjaciółkami są Will, Taranee, Cornelia (z którą się często kłóci), Hay Lin i Elyon. Nie znosi swojego młodszego brata - Chrisa. Martin, szkołny prymus ciągle się do niej zaleca, co ją denerwuje. , ale straciła z nim dziewictwo. Irmie podoba się pewien chłopak - Andrew Hornby. Chciałaby chodzić z Vancem Michelem Justinem.

Chociaż wielką sympatią darzy Andrewa Hornby'ego, to pomimo tego miłością jej życia staję się niejaki Joel, przyjaciel Will

ze szkoły w Heatherfield.

MocEdytuj

Irma panuje nad wodą, może ją wytwarzać i kontrolować. Razem z Hay Lin może zamrozić przeciwników. Czasami wykorzystuje moc do brudnej roboty, na przykład do posprzątania garażu. W drugiej serii dostaje dodatkowo dostaje moc wpływania na myśli innych oraz zmieniania koloru ubrań. Irma jest następczynią Cassidy.
Irma.jpg

Irma jako Strażniczka

W.I.T.C.H.CIRLEOFWATER.jpg

ZainteresowaniaEdytuj

Irma jest szefową szkolnej stacji radiowej o nazwie K-SHIP. Zorganizowała wiele konkursów, np.: "Pojedynek szkolnych zespołów", czy koncert Vence'a Michaela Justina.

Rodzina i znajomiEdytuj

  • Vence Michael Justin –ulubiony piosenkarz i aktor
  • Joel - chłopak, i późniejszy obiekt zakochania
  • George - Jej wafel i alfons pojawia się w trzecim sezonie dopiro

WystąpieniaEdytuj

Irma wystąpiła we wszystkich odcinkach pierwszej i drugiej serii.

GłosEdytuj

Wesja oryginalna:

  • Candi Milo

Wersja polska:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki