FANDOM

Hay Lin - postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki obdarzona mocą Powietrza. Hay Lin jest jedną ze Strażniczek Sieci z W.I.T.C.H.

Hay Lin.jpg

CharakterystykaEdytuj

Hay Lin jest wesołą, pogodną i optymistycznie nastawioną do życia dziewczyną. Jest wrażliwa, ale też stanowcza. Bardzo kocha swoją babcię - Yan Lin dlatego też przeżyła jej przyłączenie się do Nerissy (odc. 46 - Trauma). Hay Lin lubi wszystkich i stara się, by inni też ją lubili. Jej chłopakiem jest Eric.

Czarne włosy Hay Lin spięte są w dwa kucyki. Ma swój własny styl. Mieszka nad chińską restauracją jej rodziców o nazwie Srebrny Smok.

Szanuje chińskie tradycje i obyczaje, i chociaż na codzień ubiera się normalnie, to na specjalne okazje zakłada tradycyjny strój.

MocEdytuj

Hay Lin2.jpg

Hay Lin jako Strażniczka

Mocą Hay Lin jest Powietrze. Potrafi kierować jego ruchem, tworzyć potężne tornada i zmieniać jego temperaturę. Widać to gdy wraz z Irmą zamraża przeciwników. Po zniszczeniu sieci dostała moc niewidzialności. Jej poprzedniczką, a zarazem babcią jest Yan Lin. Niektórzy wrogowie, tacy jak Phobos uważają Hay Lin za najsłabszą Strażniczkę, jednak to nieprawda. Gdy Hay Lin weźmie się w garść, potrafi rozgromić wrogów w kilka minut.

ZainteresowaniaEdytuj

Hay Lin uwielbia projektować i szyć. W przyszłości chciała stworzyć swoją własną kolekcję ubrań.Kolejnym hobby starżniczki powietrza jest rysowanie, podobnie jak jej przyjaciółki i królowej Meridianu - Elyon.Jej rysunki możemy zobaczyć w wielu odcinkach (np.Żywy obraz,kiedy to rysowała suknie dla innych strażniczek).

Rodzina i znajomiEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Hay Lin wystąpiła we wszystkich odcinkach pierwszej i drugiej serii podobnie jak Will, Irma, Taranee i Cornelia.

GłosEdytuj

Wersja oryginalna:

  • Liza Del Mundo

Wersja polska:

  • Anita Sajnóg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki