FANDOM

Gargoyle - potwór dawniej służący Phobosowi, pochodzący z Meridianu. Postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki.

Gargoyle4.jpg

Gargoyle w czasach, gdy jeszcze miał swą dłoń

CharakterystykaEdytuj

Gargoyle jest kamiennym olbrzymem, prawdopodobnie golemem. Gargoyle posiada jedno oko, jest wyzoki i ogromny. To potężny sługa Phobosa, pilnujący zamkowej fosy. Pojawił się w odcinku pt. "Ciąg dalszy" i został wyłany, by uniemożliwić Strażniczkom W.I.T.C.H. powrót do domu. Mimo starań nie udało mu się to, a Will, zamykając portal pozbawiła go dłoni, którą włożył do niego. Od tego czasu gargoyle bardzo cierpiał. Z pomocą przyszła mu Nerissa, z roztopionego metalu sworzyła maczugę, która złagodziła ból i pomogła mu w walce. Później olbrzym ten dołącza do Rycerzy Zemsty i sieje spustoszenie w Meridianie. Gargoyle w odcinku "Klejnot" zostaje uwięziony w lochu przez królową Elyon. Gdy Phobos zostaje uwolniony, wypuszcza Gargoyle'a, by pomagał mu w walce, lecz olbrzym podobnie jak jego przyjaciele: Raythor i Sandpit dołącza do Strażniczek i walczy po stronie dobra.

Gargoyle1.JPG

Gargoyle z maczugą zamiast dłoni

CiekawostkaEdytuj

Nieco dziwny jest fakt, że Gargoyle w drugiej serii nie ma dłoni. Co prawda, Will pozbawiła go jej w odcinku 2, lecz gdy Gargoyle pojawia się w odcinku 23 pt. "Bitwa na polach Meridianu" ma dłoń. W odcinku 27 pt. "Anonimowa" znów jej nie ma.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki