FANDOM

Ember - wróg Strażniczek Sieci z drugiej serii serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. Została stworzona z lawy przez Nerissę, należy do Rycerzy Zniszczenia.

Ember1

Ember

CharakterystykaEdytuj

Ember pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Frajer". Została stworzona z będącej na górze Thanos lawy przez Nerissę. Jest piękna i silna. Jej mocą jest lawa i żar. Żywi się bólem. W odcinku pt. "Obrońcy" podszyła się pod Strażniczkę Ognia, Taranee i niszczyła purpurową planetę Zamballę. Taranee wymyśliła sprytny plan, jak ją pokonać. Od tego czasu Ember poprzysięgła sobie rewanż na Strażniczce Ognia.

Ember2

Atakująca Ember

Ember3

Stworzenie Ember z lawy

Ember posiada moc lawy i żaru. Może wytwarzać lawę, strzelać nią oraz tworzyć skały wulkaniczne o wysokiej temperaturze. Ember jest przeciwieństwem Tridarta, nie tyko, jeśli chodzi o moc. Ember jest wybuchowa, w pewnym stopniu szalona oraz nieposłuszna, a tej cechy charakteru nienawidzi Nerissa.

Po raz ostatni Ember można zobaczyć w odcinku 45 - "Ego", bo Nerissa używa energii Rycerzy Zniszczenia do odmłodzenia dawnych Strażniczek C.H.Y.K.N. Nic po niej nie zostaje. Od początku nic dla Nerrisy nie znaczyła, miała tylko odwrócić uwagę strażniczek i pomóc Nerrisie ujarzmić dawne strażniczki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki