FANDOM

Elyon Brown - królowa Meridianu, a zarazem jego Serce. Postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki.
Prettyprincess

CharakterystykaEdytuj

Elyon jest niską dziewczyną o jasnych włosach spiętych w warkocze. Na ziemii lubiła nosić fioletowy sweter i krótką spódniczkę. Elyon to radosna i wesoła dziewczyna. Gdy okazało się, że jest księżniczką Meridianu, bardzo się ucieszyła. Wszystko było dla niej piękne i nowe. Ale to tylko pozory. Phobos, jej brat użył magii, by zmienić brzydkie i straszne królestwo Meridianu w piękną krainę, by zdobyć jej zaufanie. Phobos chciał wyssać z niej całą moc i energię życiową, by objąć całkowitą władzę. Brat wmówił jej też, że to jej przyjaciółki (czyli Will, Irma, Taranee i Hay Lin oraz jej najlepsza przyjaciółka Cornelia) chciały uniemożliwić jej powrót do Meridianu. Przez to dziewczyna znienawidziła Strażniczki. W odcinku Ostatnia bitwa zrozumiała, że Strażniczki próbowały ją chronić i przyłączyła się do nich. Później została królową Meridianu. W drugiej serii nie widzimy Elyon za często. Powodem jest zamknięcie jej w klejnocie z korony Weiry przez Nerissę.

ZainteresowaniaEdytuj

Elyon3

Elyon jako królowa Meridianu

Największą pasją Elyon jest rysownie. Mając kartkę papieru i ołówek potrafi zdziałać prawdziwe cuda. Jej ulubioną mocą, którą posiada jest latanie.

MocEdytuj

Elyon posiada niewyobrażalnie wielką moc. Książę Phobos nie może się z nią równać. Dzięki swoim mocom Elyon potrafi:

  • generowć fale i promienie mocy
  • manipulować rzeczywistością
  • tworzyć portale
  • tworzyć krople astralne
  • porozumiewać się z innymi dzięki tworzeniu swojego hologramu
  • teleportować się
  • latać
  • przenikać przez ciała stałe
  • tworzyć bańkę-więzienie
  • tworzyć linie energetyczne (takie linie są w lochach Phobosa)
  • zmieniać wygląd
  • hipnotyzować

Serce MeridianuEdytuj

Serce Meridianu

Elyon zamknięta w klejnocie

Elyon jest Sercem Meridianu we własnej osobie. Dzięki temu ma magiczne moce. Dzięki klejontowi z korony Wiery Nerissa podstępem ukradła Elyon moc, a następnie uwięziła ją w nim. Dzięki mocy Serca Meridianu nikt nie może odebrać bez zgody właściciela (wyjątkiem są Elyon i Phobos - następcy tronu Meridianu).Nerissa, Cassidy.,Halinor,Kadma, Yang Lin były to poprzednie strażniczeki sieci , które nazywały się (CHYKN).

Rodzina i znajomiEdytuj

Elyon wystąpiła we wszystkich odcinkach pierwszej serii (oprócz odc. 1, 2, 8 i 9), oraz w następujących odcinkach drugiej serii:

Głos Edytuj

W polskiej wersji językowej, Elyon udziela głosu Maria Machowska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki