FANDOM

Cornelia Hale" - bohaterka serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. Cornelia jest Strażniczką Sieci .

CharakterystykaEdytuj

Ma blond włosy, jest bardzo zarozumiała. Jej najlepszą przyjaciółką była Elyon uwięziona przez swego brata Fobosa. Obecnie Cornelia jest poważna, śmiała i odważna. Jednak ma najwięcej rozsądku z całej piątki - "twardo stąpa po ziemi". Lubi decydować sama za siebie. Najważniejszy dla Cornelii jest jej wygląd. Jej hobby to jazda na łyżwach i zakupy. Ulubiony sport to łyżwiarstwo, zdobyła 9 złotych medali w tym sporcie ( dowiadujemy się tego w odcinku 32 - Fasady). Jej żywiołem jest ziemia. Jej siostra Lilian jest Sercem Ziemi. Tworzy parę z Calebem. Ma 15 lat .

MocEdytuj

Cornelia1

Cornelia jako Strażniczka

Żywiołem Cornelii jest Ziemia. Może powodować gwałtowny wzróst roślin, pękanie skał, a także trzęsienia ziemi. Jej moc czasami wymyka się spod kontroli (odc. 28 - Zdrada). W drugiej serii dostała dodatkowo moc telekinezy i zmienianie sobie wzrostu. Jej poprzedniczką była Kadma.

ZainteresowaniaEdytuj

Cornelia uwielbia jeździć na łyżwach, jest prawdziwą mistrzynią ( Zdobyła 9 złotych medali). Uwielbia także robić zakupy.

Rodzina i znajomiEdytuj

  • Elisabeth Hale - mama 
  • Harold Hale - tata 
  • Lilian Hale - młodsza siostra 
  • Caleb - chłopak 
  • Will Vandom - przyjaciółka 
  • Irma Lair - przyjaciółka 
  • Hay Lin - przyjaciółka 
  • Taranne Cook - przyjaciółka 
  • Elyon Brown - przyjaciółka