Fandom

W.I.T.C.H. Czarodziejki Wiki

Cedric

178stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Lord Cedric - postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. Zmiennokształtny sługa Phobosa.

Cedric2.jpg

Cedric w ludzkiej formie

Cedric1.jpg

Cedric w formie wężo-jaszczura

CharakterystykaEdytuj

Cedric w ludzkiej formie nosi długą, ciemną szatę. Swoje blond włosy spina w kitkę.

Cedric pochodzi z Meridianu. Jest odanym sługą Phobosa. Czasem robi za niego brudną robotę. Najchętniej pozbyłby się swojego pana, lecz brak mu tak potężnych mocy. Cedric jest chciwy, arogancki i zły. To zagorzały łowca bunktowników. Jego najważniejszą misją było sprowadzenie Elyon, siostrę Phobosa do królestwa Meridianu za wszelką cenę. Elyon uznała go za najlepszego przyjaciela, bo jak sama mówiła tylko on ją rozumiał. To głównie z jego winy Elyon odłączyła się od Strażniczek.

Cedric9.jpg

Cedric za karę zamieniony w jaszczurkopodobnego potworka

Cedric w mgnieniu oka może zmienić się z człowieka w potężnego wężo jaszczura. W tej postaci jest dużo szybszy, silniejszy i świetnie pływa. Phobos zamienił go w małego, jaszczurkobodobnego potworka za karę, że zawalił wiele misji.

W drugiej serii nie widzimy go za często, ponieważ przez Phobosa jest małym nic nieznaczącym stworkiem, a pod tą postacią niewiele może. Lecz w odcinku 49 książę cofa jego karę, by ten wraz z Mirandą mógł go chronić. W przedostatatnim odcinku Cedric połyka Phobosa i tym samym przejmuje jego moc. Jednak Strażniczki W.I.T.C.H. używając swych pełnych form pokonują go, a ten wraca do lochu.

WystąpieniaEdytuj

Cedric wystąpił we wszystkich odcinkach pierwszej serii oraz w następujących odcinkach drugiej serii:

36 - Klejnot

49 - Wiedźma

50 - Zanadu

51 - Poddaj się

52 - Szczyt

GłosEdytuj

Wersja oryginalna:

  • Dee Bradley Baker

Wersja polska:

  • Ziemowit Pędziwiatr

Więcej z Fandomu

Losowa wiki