FANDOM

Cassidy Chacon - postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki, dawna Strażniczka Wody. Została zabita przez Nerissę.

Cassidy2.jpg

CharakterysykaEdytuj

Cassidy1.jpg

Cassidy jako Strażniczka

Cassidy3.jpg

Dusza Cassidy

Cassidy jest miłą i symaptyczną dziewczyną z dobrej rodziny. Zawsze marzyła o pomocy dzieciom jako pediatra.

Dziewczyna ma rude włosy. Jest średniego wzrostu. Nosi beret oraz jasną bluzkę i spódnicę. Jako Strażniczka ma ciemnozieloną bluzkę z krótkimi rękawami, ciemnozielone rękawiczki oraz fioletową spódnicę, z przodu długą, a z tyłu krótką.

Gdy Wyrocznia zobaczył, że władza nad Sercem Kondrakaru owładnęła Nerissą, przekazał Serce Cassidy. Nerissa błagała Cassidy by ta oddała jej Serce, lecz Cassidy tego nie uczyniła. Nerissa z wściekłości zabiła Cassidy. Dawne przyajciółki Cassidy (czyli Kadma, Halinor i Yan Lin) nigdy o niej nie zapomniały.

W drugiej serii Nerissa przywołała duszę Cassidy, by przekonać ją do dołączenia do dawnych Strażniczek. Nerissa wykorzystała jej słabość - pragnienie tego, czego nie można mieć, by zniewolić jej duszę. Po odmłodzeniu i przywróceniu mocy Cassidy jako pierwsza zaczęła przeciwstawiać się Nerissie, lecz ta uwięziła ją w swej Pieczęci.

Gdy W.I.T.C.H. uwolniły ją z "kryształowego więzienia, Cassidy odzyskała życie i wróciła do swojej matki.

MocEdytuj

Cassidy, będąc strażniczką, panowała nad Wodą. była poprzedniczką Irmy.

ZainteresowaniaEdytuj

Cassidy (podobnie jak Will) jest niesamowitą pływaczką. Była kapitanem szkolnej drużyny pływackiej o nazwie "Ślimaczki".

CiekawostkiEdytuj

  • Można powiedzieć, że charakter Cassidy był oparty na postaci Irmy. Może to świadczyć jej zachowanie w odcinku "Łaska", np. jak zwraca uwagę jak okropnie wygląda Nerissa.
  • W scenie w której Wyrocznia opowiada W.I.T.C.H. historię dawnych strażniczek jest fragment w którym Cassidy zostaje powierzone Serce Kondrakaru, jednak jest wyraźnie pokazane, że zamiast niego Cassidy dostaje Serce Meridianu.

Rodzina i znajomiEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Cassidy nie występowała w pierwszej serii. Wystąpiła w następujących odcinkach drugiej serii:

  • 37 - Wiedza (we wspomnieniach)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki