FANDOM

Caleb - postać z serialu W.I.T.C.H. Czarodziejki. Jest Meridiańczykiem.

Caleb2

CharakterystykaEdytuj

Caleb1

Caleb pochodzi z pięknego królestwa Meridianu, w którym władzę objął książę Phobos. Wybuchł bunt. Caleb został przywódcą buntowników. Chciał wykraść proch z zamku Phobosa wraz z Aldarnem - swoim przyjacielem. Gdy mu się to nie udało został wtrącony do lochu przez lorda Cedrica. Pomogły mu Strażniczki i Vathek, pałacowy szpieg. Od tego czasu został przyjacielem strażniczek. Po między nim a Cornelią (strażniczką Ziemii) coś zaiskrzyło. Po wielu przygodach został jej chłopakiem. W drugiej serii zostaje honorowym dowódcą meridiańskich wojsk. W późniejszych odcinkach okazało się, że Nerissa to matka Caleba. Mimo namów ze strony matki Caleb nie przyłączył się do niej. Na początku serii ma 15 lat.

ZainteresowaniaEdytuj

Caleb lubi walczyć na miecze, strzelać z łuku, ćwiczyć, grać na gitarze (można to zauważyć w odcinku 16), jeździ na snowboardzie.

Rodzina i znajomiEdytuj

  • Aldarn - Najlepszy przyjaciel

WystąpieniaEdytuj

Caleb wystąpił we wszystkich odcinkach pierwszej serii (oprócz odc. 11 ), oraz we wszystkich z drugiej serii (oprócz odc. 33, 38, 39, 45, 46 ,i 47). W odcinku 48 jest na widowni gdzie ogląda zawody Will.

GłosEdytuj

Wersja oryginalna:

  • Greg Cipes

Wersja polska:

  • Radosław Kaliski