FANDOM

Zasadzka w Torus Finley to ósmy odcinek serialu.

OpisEdytuj

Za każdym razem buntownicy utrudniają Phobosowi dostawy i dają jedzenie biednym wieśniakom. Chcąc ponownie złapać Caleba, Phobos i Cedric postanawiają rozpuścić plotkę, że ktoś znalazł w Torus Finley zaginioną po tylu latach Pieczęć Phobosa, które może otwierać portale. Tymczasem Caleb jest wściekły, bo utknął na Ziemi z powodu tego, że korzystał z portalu nie mówiąc o tym WITCH. Hay Lin zapisuje Will, Irmę, Taranee i Cornelię na wieczór teatralny. WITCH organizują przedstawienie na temat czterech smoków i Nimfy Xin Jing, którzy są źródłem ich mocy. Tymczasem Vathek słyszy plotkę i przekazuje to Blunkowi, który to mówi Calebowi. Caleb postanawia odnaleźć Pieczęć, ale wpada w pułapkę i zostaje pochłonięty przez bestię zwaną Sandpit, która mieści się w piaskach Torus Finley. Yan Lin ostrzega WITCH. Za radą Yan Lin, WITCH tworzą Krople Astralne, by je zastąpiły w przedstawieniu. WITCH dostają się do piasków i wypuszczają Caleba i innych, których Sandpit dawno uwięził. Irma i Taranee potem używają mocy, by zrobić z Sandpita szkło. WITCH wracają na przedstawienie, które Krople Astralne zepsuły. Phobos i Cedric szukają szpiega, a Pieczęć przez cały ten czas jest pod ziemią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki