FANDOM

Dziel i rządź to siódmy odcinek serialu.

OpisEdytuj

Phobos każe Cedricowi zaatakować Strażniczki, jeśli z nimi nie będzie Will. Tymczasem w szkole jest nowa dziewczyna, Sandra, której w oko wpadają wszyscy chłopcy, a nawet dobrze radzi sobie z rosyjskim i sama szyje ubrania. Denerwuje to WITCH, zwłaszcza Will, której Sandra "ukradła" Matta. Cała szkoła wyjeżdża na narty w góry. Przypadkiem zabiera się z nimi Blunk. Caleb i Yan Lin także przyjeżdżają w góry, by Caleb mógł udowdonić WITCH, że potrafi się bawić. Cedric także się zjawia w celach swojej misji i nawet łapie Blunka. Tymczasem Will wyzywa Sandrę na wyścig narciarski, a zwycięzca usiądzie obok Matta w drodze powrotnej. Will niestety nie umie jeździć na nartach i prosi Hay Lin o pomoc. Hay Lin kieruje Will swoją mocą, ale rozprasza się gdy musi uratować królika przed lisem. Teraz Will niebezpiecznie jeździ i dostaje się do szlaku śmierci. Za nią jedzie Sandra. Will upada i Sandra ją wyprzedza, sądząc, że wygrała wyścig. Cedric zasypuje Irmę, Taranee, Cornelię, Caleba i Yan Lin lawiną. Cedric atakuje Will i Hay Lin. Blunk wydostaje się z jaskini i ratuje Irmę, Taranee, Cornelię, Caleba i Yan Lin. Irma, Taranee i Cornelia zjawiają się na pomoc Will i Hay Lin. WITCH powstrzymują Cedrica, ale udaje mu się uciec. Sandra okazuje się być oszustką, a Will odzyskuje Matta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki