FANDOM

Prace społeczne to piąty odcinek serialu.

OpisEdytuj

W szkole jest nowy nauczyciel historii, Profesor Dean Collins, który przesuwa dzień pracy społecznej o miesiąc wcześniej. Wszystkim uczniom się to nie podoba, zwłaszcza WITCH. Profesor Collins przychodzi do mamy Will z dokumentami komitetu rodzicielskiego. Will zaczyna się wściekać tym, że jej mama i profesor Collins się spotykają. Tymczasem Phobos kontynuuje poszukiwania swojej siostry i wysyła Cedrica na misję, w której musi wyglądać jak człowiek. Gdy Irma, Taranee i Cornelia nie radzą sobie z ich pracami społecznymi (Irma i Taranee kleją i liżą koperty bez gąbek, a Cornelia ma się opiekować przedszkolakami, w tym swoją młodszą siostrą, Lillian), Will i Hay Lin, które zamalowały graffiti, znajdują Meridiański napis. Wraz z Irmą, Taranee, Cornelią i Calebem dostają się do Meridianu, by odkryć skąd się ten napis wziął. Caleb zaprowadza WITCH do Nieskończonego Miasta (kryjówki buntowników), gdzie znajduje się komnata, w której jest kapłanka Mage, które może pomóc. Hay Lin pokazuje Mage napis. Mage mówi, że ten napis znaczy, iż w Heatherfield jest bestia w ludzkiej postaci, która chce się zbliżyć do Strażniczek. Will podejrzewa, że to profesor Collins jest bestią. WITCH i Caleb na początku śledzą Collinsa. WITCH atakują Collinsa i dotykają go Sercem Kondrakaru, by odkryć czy jest bestią. Okazuje się, że Collins wcale nie jest bestią. WITCH zaprowadzają Collinsa do domu. Pozostaje jedno pytanie: Skoro profesor Collins nie jest bestią, kto nią jest?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki