FANDOM

Szczyt to ostatni odcinek serialu

OpisEdytuj

Cedric połknął Phobosa, przejmując całą jego moc. Teraz Meridian i Kondrakar są w rękach Cedrica. Cedric postanawia zaatakować Ziemię. Miranda współpracuje z Cedric'iem. Cedric i Miranda wyjawiają, że pragnęli zemsty po tym jak Phobos ich porzucił. Walka się powtarza. WITCH i Matt wracają na Ziemię. Cedric dostaje się na Ziemię. By nikt nie zobaczył ani WITCH, ani Cedrica, Matt, pan Huggles i Napoleon zamieniają Heatherfield w wielką, magiczną strefę. Zaczyna się ciężka walka WITCH z Cedric'iem. Miranda znajduje Aurameres i próbuje je zniszczyć, ale Caleb, Blunk, Sandpit i Luba ją powstrzymują. Tymczasem CHYKN, Elyon i Altermere Yan Lin, które również połknięto, rozmawiają z Taranee telepatycznie i przypominają WITCH, że podczas walki w ich snach stały się swoimi mocami. WITCH przemieniają się w swoje moce i dzielnie walczą z Cedric'iem. Nerissa dowiaduje się, że Cedric czerpie swoją moc z jej pieczęci i obmyśla plan: Jeśli ona wraz z Elyon i resztą byłych Strażniczek odbierze moc Cedrica od środka, to przyprawią go o niestrawność. WITCH pokonują Cedrica, a CHYKN, Elyon i Altermere Yan Lin odbierają Cedric'owi moc od środka. Dzięki nimi Cedric wypluwa je i Phobosa. Pokonując Cedrica, WITCH zniszczyły Pieczęć Nerissy, zamieniając ją znów w dwa oddzielne klejnoty (Serce Meridianu i Serce Zamballi). CHYKN, Elyon i Altermere Yan Lin próbują wyjść z klejnotu gdy nagle... Nerissa je zdradza i sama się wydostaje z klejnotu. Nerissa odbuduje swoją pieczęć i mówi WITCH, że stając się swoimi mocami, utraciły człowieczeństwo i wolną wolę i staną się jej sługami w nowym podboju wszechświata. Nerissa wyobraża sobie jak podbija rożne światy i przejmuje ich serca. Tak naprawdę wszystko okazuje się iluzją, o której Nerissa nie wie. Przez iluzję Nerissa pozostaje w klejnocie, a Elyon, Yan Lin, Altermere Yan Lin, Cassidy, Halinor i Kadma są wolne. Niestety, WITCH utraciły człowieczeństwo i wolną wolę. Elyon, Matt, Yan Lin, Altermere Yan Lin, Cassidy, Halinor i Kadma próbują ich obudzić. WITCH odzyskują swoje człowieczeństwo i są szczęśliwe, bo wygrały. Julian zachowuje Serce Meridianu, w którym jest uwięziona Nerissa. Phobos, Cedric, Miranda i inni źli ludzie znów są zamknięci w lochach. Elyon wraca na swój tron, a jej nowymi sprzymierzeńcami są Raythor, Gargoyle i Sandpit. Wyrocznia, Tibor i Althor są wolni i Rada Kondrakaru zostaje odbudowana. Kadma przekazuje Serce Zamballi Ironwood. Cassidy wraca do matki. Yan Lin przedstawia rodzinie swoją Altermere jako zaginioną siostrę bliźniaczkę, Mirę. A WITCH po prostu wracają do normalnego życia i zajmuje im to całe ferie. Zaczyna się nowy semestr, a dyrektorka przedstawia WITCH nowego nauczyciela informatyki, Profesora Raphaela Syllę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki