FANDOM

Zanadu - odc.24 sez 2Edytuj

OpisEdytuj

Phobos, Cedric i Miranda uwalniają resztę swoich sługów i atakują pałac Elyon. WITCH, buntownicy i strażnicy próbują go bronć, ale przegrywają i uciekają. Dzięki temu Phobos znów przejmuje Meridian. Hay Lin dowiaduje się, że przez całe zamieszanie z Phobosem i Nerissą, zapomniała o konkursie malarskim i postanawia narysować obraz o tematyce Zanadu ale ma problemy  gdyż niektóre tematy mogą mieć coś wspólnego z jej wrogami. Hay Lin w końcu wybiera coś odpowiedniego, ale nie wygrywa konkursu. Jej obraz jednak podoba się rodzinie i Eric'owi. Phobos i jego ludzie atakują nową bazę buntowników. WITCH i reszta próbują ją bronić, ale znów przegrywają. WITCH i reszta uciekają do Kondrakaru, a Caleb i Blunk zostają schwytani. Phobos odbiera Blunk'owi Ząb Tonga i zamierza zaatakować Zamballę. Raythor jednak poddaje mu pomysł by zaatakować Kondrakar i zniszczył Serce Nieskończoności, a każdy świat będzie jego. W Kondrakarze Drake oskarża WITCH za to, że wypuściły Phobosa i pozwoliły mu znów przejąć Meridian. Vathek i Aldarn mówią mu, że gdyby nie Phobos, to Nerissa by ich dręczyła. Will jednak zgadza się z Drake'iem mówiąc "On ma rację. Przegrałyśmy, specjalnie.".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki