FANDOM

Wszystkiego najlepszego, Will to czwarty odcinek serialu.

OpisEdytuj

Will ma urodziny. Will nie chce kolejnego przyjęcia niespodzianki i Irma obiecuje przyjaciółce, że nie zrobi przyjęcia. Cornelia postanawia wraz z Taranee i Hay Lin urządzić przyjęcie. Cornelia organizuje przyjęcie w domu Irmy i zaprasza na nie całą szkołę (oprócz Uriah'i i jego bandy, Kurta i Clubbera). Hay Lin dostaje od babci mapę portali, którą ożywia Serce Kondrakaru. Taranee wmawia Will i Irmie, że jest darmowy koncert, by ubrały się dowolnie na przyjęcie. Taranee przyprowadza Will i Irmę na przyjęcie. Will jest wściekła na widok przyjęcia i uważa, że Irma złamała obietnicę. Tymczasem Phobos wysyła Cedrica na Ziemię, by odnalazł rejestry urodzeń w celu odnalezienia zaginionej siostry Phobosa. Cedric dostaje się do ratusza i szuka tam rejestrów. Przechodzień zauważa Cedrica i wzywa policję. WITCH wymykają się z przyjęcia, by dostać się do ratusza i powstrzymać Cedrica. Za nimi idą Caleb i Blunk, a także Uriah i jego banda, którzy chcą przestraszyć dziewczyny w ramach zemsty, że ich nie zaprosiły na przyjęcie. Caleb, Blunk, Uriah i jego banda zostają zaatakowani przez Cedrica. Uriah'i i jego bandzie udaje się uciec. WITCH znajdują Caleba i Blunka zaatakowanych przez Cedrica w holu. WITCH pokonują Cedrica, ale udaje mu się zabrać rejestry urodzeń. WITCH wracają na przyjęcie. Will poznaje Matta i zakochuje się w nim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki