FANDOM

Zwycięstwo to 22 odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

  • CHYKN dostają się do Aridii, by zabrać stamtąd serce. Tymczasem Will jest wściekła, bo na każdych zawodach pływackich jest druga, a pierwsza jest Mandy. Will wścieka się gdy widzi jak Matt rozmawia z Mandy. Will jest wściekła tym, że ciągle przegrywa z Mandy i Nerissą. Will jest wściekła tym, że ani razu nie udało się zabrać Nerissie pieczęci dopóki... nie dochodzi do wniosku, że częścią pieczęci jest Serce Meridianu, które uniemożliwia odbieranie pieczęci, a tylko właściciel może odebrać pieczęć. Następcami tronu Meridianu, którzy mogą odebrać Nerissie pieczęć, są Elyon i Phobos. Skoro Nerissa zamknęła Elyon w pieczęci, jedynie Phobos musi pomóc WITCH powstrzymać Nerissę i odebrać jej pieczęć. Will uwalnia Phobosa z celi, by pomógł odebrać Nerissie pieczęć i każe mu obiecać na moc Kondraka
    Forum: Strona główna 48 - Zwycięstwo
    ru, że nie przejmie pieczęci dla siebie, tylko odda moc Elyon i Kadmie. Gdy Phobos zostaje wolny, nieświadomie niszczy zaklęcie Nerissy, którym ona miała znaleźć Serce Aridii. Nerissa dowiaduje się co się stało i każe Cassidy, Halinor, Kadmie i Altermere Yan Lin zniszczyć Phobosa i każdego kto stanie na drodze. Podczas kolejnych zawodów pływackich Will używa Kwintesencji, by uniemożliwić Mandy dojście do końca basenu i wygrywa zawody. W parku Irma, Taranee, Cornelia, Hay Lin, Matt i Phobos zostają zaatakowani przez Cassidy,\Halinor, Kadmę i Altermere Yan Lin. Podczas walki Cassidy pizde pokazuje chwilowo odzyskuje wolną wolę, ale potem znów jest pod władzą Nerissy. By wygrać bitwę, Phobos absorbuje energię Taranee r i Cornelii. Potem dzieje się coś dziwnego z Phobosem: On zaleca się do Will i Cornelii i je robaki. Matt też się dziwnie zachowuje, np. całuje Mandy. Will jest bardzo wściekła. Jest finał zawodów pływackich. Will znów jest druga, a Mandy pierwsza. Po zawodach WITCH, Phobos i Matt znów są zaatakowani przez Cassidy, Halinor, Kadmę i Altermere Yan Lin. Podczas walki Cassidy wpada do basenu i, widząc, że w tym basenie kiedyś pływała, znów jest sobą. Cassidy pomaga Halinor, Kadmie i Altermere Yan Lin wrócić do normalności. Tymczasem Nerissa znajduje Serce Aridii i próbuje je przejąć, ale rezygnuje z tego gdy dowiaduje się co się dzieje. Nerissa zjawia się i zamyka Cassidy, Halinor, Kadmę i Altermere Yan Lin w pieczęci wraz z Elyon i Yan Lin. W ten sposób Nerissa zyskuje wszystkie moce Strażniczek. Nagle Matt atakuje Nerissę i próbuje jej odebrać pieczęć. Nerissa jest przerażona i ucieka. Nagle pojawiają się cztery Phobosy. Wszystko już wychodzi na jaw: Po bitwie w parku Phobos musiał coś zrobić, więc zamienił Caleba, Matta i Blunka w samego siebie, a on sam się zamienił w Matta, czyli to on pocałował Mandy. Phobos ma pretensje do tego, że Nerissa uciekła. Will potem mówi Phobosowi "Po raz pierwszy Nerissa uciekła, bojąc się nas.".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki