FANDOM

Nierozłączne to 21 odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Rodzice Cornelii zostawiają ją z siostrą na wieczór. Lillian życzy sobie, by Napoleon mówił. Napoleon nagle już zaczyna mówić. Napoleon ujawnia WITCH i Matt'owi, że Lillian jest Sercem Ziemi i że gdy ona wypowie jakieś życzenie, to ono staje się prawdą. Nerissa, która podszywa się pod Cornelię, podstępem próbuje namówić Lillian, by przekazała jej moc. Szybko zostaje nakryta przez WITCH i Matta. Cornelia opowiada Lillian bajkę o księżniczce Lillian i że służą jej cztery wróżki: Will, Irma, Taranee i Hay Lin. Lillian życzy, by ta bajka była prawdą i życzenie się spełnia. Dom Cornelii zamienia się w zamek, a Will, Irma, Taranee i Hay Lin stają się małe. Napoleon mówi im, że to zrobiła Lillian. Cornelia kontynuuje opowiadać bajkę mówiąc, że zaatakuje ją zła wiedźma Nerissa wraz ze swoją ekipą. To też staje się prawdą i CHYKN atakują Will, Irmę, Taranee i Hay Lin. Cornelia sprawia, że Lillian przekazuje swoją moc Matt'owi, panu Huggles'owi i Napoleonowi i mianuje ich regentami jej królestwa Ziemi. Dzięki temu Matt może się zmieniać w Shagona kiedy chce, pan Huggles może się zamieniać w Khora, a Napoleon może się zmieniać w olbrzymią bestię. Matt, pan Huggles i Napoleon ratują Will, Irmę, Taranee i Hay Lin. CHYKN zostają pokonane i uciekają. Wszystko wraca do normy, a Cornelia kończy bajkę mówiąc siostrze "Starsza siostra księżniczki przyrzeka, że zawsze będzie przy niej, żeby już nigdy więcej nic ich nie rozdzieliło.". W ten sposób Cornelia godzi się z Lillian.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki