FANDOM

Ego to dziewiętnasty odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Nerissa odwiedza Yan Lin i mówi jej, że ona jest Altermere, a prawdziwa Yan Lin jest zamknięta wraz z Elyon w Pieczęci Nerissy. Nerissa proponuje Altermere Yan Lin dwa warianty: Życie lub zapomnienie. Tymczasem K-SHIP organizuje pojedynek zespołów. Do konkursu przystępują: Alchemy i siostry Grumper, Uriah z bandą i Eric'iem i Wreck 55. WITCH postanawiają śledzić Shagona podczas prób. Tymczasem Matt i Shagon walczą o kontrolę nad ciałem Matta. Tymczasem Altermere Yan Lin próbuje powiedzieć Hay Lin kim jest, ale zauważa Shagona w postaci Matta i nie mówi prawdy wnuczce. Altermere Yan Lin wybiera życie i w końcu jest pod władzą Nerissy. Uriah planuje przerwanie koncertu, ale Eric udaremnia te zamiary. Shagon zwabia Will w pułapkę. Taranee i Cornelia przybywają na pomoc. Niestety, Rycerze Zniszczenia mają przewagę. Matt pokonuje Shagona piosenką, którą napisał dla Will. Dzięki temu Will dowiaduje się, że Matt jest w Shagonie. Nerissa wysysa z Rycerzy Zniszczenia całą moc, by połączyć dawne Strażniczki. W ten sposób Tridart i Ember są zniszczeni, a Matt i pan Huggles znów są normalni. Niestety, Nerissie udało się zjednoczyć byłe Strażniczki i zamierza rozpocząć wojnę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki