FANDOM

Frajer to dwunasty odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Nerissa, podszywająca się pod Will, odwiedza Matta. Pan Huggles rozpoznaje Nerissę, a Matt nie. Nerissa ujawnia się i porywa Matta i pana Huggles'a. Nerissa więzi Matta i pana Huggles'a na górze Thanos. Nerissa zamienia pana Huggles'a w Khora, żywiącego się gniewem. Matt natomiast zostaje zamieniony w Shagona, który żywi się nienawiścią. Nerissa potem tworzy Tridarta, który żywi się desperacją, i Ember, która żywi się bólem. Nerissa robi z Shagona, Khora, Tridarta i Ember Rycerzy Zniszczenia. Tymczasem stacja radiowa K-SHIP zbankrutowała i przeniesiono ją do szkoły Sheffield. Do tej stacji zostają zatrudnieni Irma, Martin, Uriah, i Bess i Courtney Grumper. Irma broni Martina przed Uriah'ą. Martin potem mówi Irmie, że wiedział, że ona mu na nim zależy. Gdy Martin naprawia sprzęt, Irma jest z niego tak dumna, że mówi do niego "kocham cię" na antenie. Potem na antenie Martin śpiewa Irmie swoją miłosną piosenkę. Irma wścieka się i nazywa Martina frajerem, ale Uriah włączył mikrofon i całe zamieszanie jest na antenie. Przez to Irma zostaje znienawidzona przez całą szkołę, a Martin obraża się na nią. Hay Lin tymczasem czuje desperację gdy Erica podrywają cheerleaderki. Taranee czuje gniew i złość jak jej mama zabroniła jej widywania się z Nigelem. WITCH zostają zaatakowane przez Rycerzy Zniszczenia. Ember atakuje Irmę gdyż ona cierpi z powodu Martina. Khor atakuje Taranee z powodu jej gniewu na mamę. Tridart atakuje Hay Lin z powodu jej desperacji dla Erica. Will broni Cornelię przed Shagonem. Shagon potem wspomina o Matt'cie. Will zaczyna myśleć, że Shagon skrzywdził Matta, i zaczyna go nienawidzić. WITCH udaje się uciec. Irma próbuje przeprosić Martina, ale to bardziej go rani, a nawet on jej mówi, że ona to robi tylko dla siebie. Tymczasem Will, Taranee, Cornelia i Hay Lin znów walczą z Rycerzami Zniszczenia. Will znajduje Irmę. Irma walczy z Ember i powstrzymuje ją. Rycerze Zniszczenia zostają pokonani. Przed odejściem Shagon mówi Will, że nadal czuje jej nienawiść. W szkole Irma przeprasza Martina na antenie mówiąc, że jeśli on odejdzie z jej życia, to ona będzie frajerką. Wszyscy w szkole nazywają ją frajerką dopóki nie broni jej Andrew Hornby, który podoba się Irmie. Irma dostaje od Martina kartkę z napisem "Nigdy nie będziesz frajerką".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki