FANDOM

Klejnot to dziesiąty odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Nerissa każe Rycerzom Zemsty wyeliminować Alborna i Miradiel (przybrani rodzice Elyon) za to, że chronili Elyon. Raythor jednak woli wyeliminować samą Elyon, a to może wymagać Phobosa. Podczas obiadu klejnot, który Elyon dostała, pulsuje, co zaskakuje Trill. Trill mówi, że to gra świateł, ale Elyon pyta co klejnot znaczył dla jej mamy, i czy jej prawdziwi rodzice ją kochali. Alborn i Miradiel mówią Elyon, że jej prawdziwi rodzice, królowa Weira i król Zaden, kochali ją bardziej. Elyon chce wiedzieć więcej. Alborn i Miradiel zaprowadzają Elyon do komnaty medytacji. Tam Elyon może zobaczyć wizje swoich rodziców. Skoro Elyon nie ma żadnych wspomnień, może podzelić się wspomnieniami z Trill. Rycerze Zemsty dostają się do komnaty Mage i uwalniają Phobosa. Phobos zamienia Mirandę w małego pająka za karę, że go nie uwolniła, i zamyka ją razem z Cedric'iem w celi. Nie da się chronić pałacu przed Phobosem gdy Elyon jest w transie dzieląc się wspomnieniami z Trill, by poznać swoich rodziców. Elyon dowiaduje się, że jej rodzice kochali jedynie Phobosa, a nie ją. Tymczasem na Ziemi, Hay Lin jest wściekła, bo ona musi pracować, a jej przyjaciółki są na wakacjach (Will jest z mamą w muzeum, Irma jest z rodziną na plaży Cormoran, Taranee jest z rodziną w górach, a Cornelia jest z rodziną w Paryżu). Podczas dostawy Hay Lin zauważa Erica Lyndona i od razu się w nim zakochuje, przez co nie kontroluje swoich mocy. Blunk ostrzega Hay Lin o ucieczce Phobosa. Niestety, każda z WITCH jest w różnych miejscach. Yan Lin pokazuje wnuczce sposób teletransportowania w inne miejsce tego samego wymiaru. Hay Lin daje babci swoją siłę życiową, by mogła zabrać Taranee i Cornelię. Blunk przenosi się na plażę Cormoran i zabiera Irmę. Hay Lin dzwoni do Will. Will używa Serca, by się przenieść. Teraz wszystkie WITCH są razem i dostają się do Meridianu, by powstrzymać Phobosa. W Meridianie, Phobos szuka Elyon i hipnotyzuje Caleba, by mu wyjawił gdzie ona jest. WITCH zjawiają się i walka robi się coraz bardziej zacięta. Hay Lin nie daje rady walczyć gdyż jeszcze się nie naładowała po tym jak dała babci siłę życiową. Phobos atakuje Hay Lin. Hay Lin jednak się nie poddaje i pokonuje Phobosa. W końcu zjawia się Elyon i przenosi Phobosa i Rycerzy Zemsty do lochów. Podczas kolacji Elyon krzyczy na Alborna i Miradiel za to, że okłamali ją o jej prawdziwych rodzicach. Elyon oddaje Trill klejnot i nagle... Trill zamienia się w Nerissę. Elyon próbuje użyć mocy, by powstrzymać Nerissę, ale... ona nie ma mocy. Nerissa wyjawia, że ten klejnot od miesięcy wyciągał z Elyon moce i dlatego ona go podarowała. Elyon tłumaczy jej, że to prawdziwa Trill go jej podarowała i chce wiedzieć gdzie ona jest. Nerissa wyjawia wszystko Elyon: Nie ma i nigdy nie było żadnej Trill. To Nerissa pomagała Elyon, Phobos'owi i buntowi. Nerissa czekała na ten dzień, ale gdy klejnot pulsował, zrozumiała, że nadszedł już czas gdy będzie działać już bez Rycerzy Zemsty. Nerissa nakarmiła Elyon fałszywymi wizjami jej rodziców, by ją namówić do chętnego oddania klejnotu z jej mocą. Nerissa zamyka Elyon w klejnocie i ucieka mówiąc "Serce Meridianu jest moje!".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki