FANDOM

Iluzja to dziewiąty odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Buntownicy walczą z Rycerzami Zemsty. W wyniku walki skały się zawalają. Miranda zatrzymuje Caleba. Blunk ratuje Caleba i obaj się przenoszą na Ziemię; na salę gimnastyczną szkoły. Tymczasem WITCH są w Kondrakarze i mówią radzie o swoich nowych mocach i Nerissie. WITCH jadą z rodziną Irmy na plażę Cormoran na wakacje. WITCH świetnie się bawią dopóki każda z nich nie mówi do innej czegoś złego, a nawet robi złą rzecz. WITCH przez to wpadają w różne kłótnie. Po zamieszaniu z ożywionymi maszynami w domu strachów, Irma, Taranee, Cornelia i Hay Lin wściekają się na Will, że zrobiła to dla żartu. Will tłumaczy im, że nic nie zrobiła. Tymczasem w Meridianie, Caleb i Blunk śledzą Rycerzy Zemsty i widzą, że nie ma z nimi Sandpita. Blunk zostaje schwytany. Caleb próbuje uratować Blunka, ale Rycerze go atakują. Blunk uwalnia się zębami i przenosi się z Calebem na Ziemię. W plażowym domku, w którym WITCH i rodzina Irmy nocują, ożywiona zabawka Chrisa próbuje ujawnić sekret WITCH. Cornelia niszczy zabawkę. WITCH zaczynają kłócić się coraz bardziej dopóki nie postanawiają skończyć z przyjaźnią i byciem Strażniczkami. Wyrocznia zjawia się i jest wściekły, bo Serce Kondrakaru potrzebuje harmonii, ale WITCH jej nie mają ani w przyjaźni, ani jako Strażniczki. Wyrocznia każe Will oddać Serce. Hay Lin zauważa, że cień Wyrocznii jest dziwny i do niego nie pasuje. Wiedząc, że coś jest nie tak, WITCH przemieniają się. Wyrocznia zamienia się w Nerissę i pojawia się Sandpit. WITCH dowiadują się, że Nerissa podszywała się pod każdą z nich, by je skłócić i zdobyć Serce. Nerissa strzela błyskawicami, które nazywa Kwintesencją, co bardzo zaskakuje Will. Caleb i Blunk zjawiają się. WITCH współpracują i powstrzymują Nerissę i Sandpita, ale oni uciekają. WITCH postanawiają już więcej się nie kłócić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki