FANDOM

Polowanie to ósmy odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Zbliża się koniec szkoły. W planach jest szkolny bal, który WITCH organizują, a pani Rudolph odchodzi na emeryturę (tak naprawdę ona wraca do Meridianu). Susan każe Will zrobić pranie, co może uniemożliwić jej pomoc w dekorowaniu sali balowej. Will tworzy Kroplę Astralną, by za nią robiła pranie. Gdy Will zostawia Kroplę w pralni, pojawia się Nerissa i zamienia Kroplę Astralną Will w Altermere, która ma wszystkie wspomnienia, emocje i moce Will. Altermere zaprzyjaźnia się z Nerissą. Tymczasem Elyon żegna się z Alchemy (Elyon wraca do Meridianu, a wmówiła Alchemy, że się wyprowadza). WITCH mają problemy z dekorowaniem i namawiają Will, by je przemieniła. Will niechętnie się zgadza, a Taranee podejrzewa, że Will stworzyła Kroplę Astralną do prania. Po dekorowaniu Will wraca do pralni i dowiaduje się, że jej Kropla Astralna zniknęła. Ożywione pralki mówią, że "koleżanka" Will mówiła, że jest głodna i uciekła. Altermere Will wyjada wszystko z lodówki gdy nagle pojawia się Susan. Altermere mówi, że cały dzień robiła pranie i Susan pozwala jej iść na bal. Altermere zaprasza Susan na bal. Will wraca do domu z praniem, a w tym czasie Altermere wychodzi wyjściem awaryjnym. Will zauważa w lodówce wielki bałagan, ale gdy słyszy mamę, chowa pranie do lodówki. Susan pokazuje się córce w ubraniu na bal i dziękuje jej. Altermere Will świetnie się bawi w parku dopóki nie pojawia się Nerissa. Nerissa mówi Altermere, że jeśli Will ją znajdzie, to ona powróci do Serca Kondrakaru i tak jej życie może się zakończyć. Nerissa potem pyta Altermere czy mogłaby zastąpić Will na zawsze. Will znajduje Altermere, nadal myśląc, że to Kropla Astralna, i próbuje ją wchłonąć do Serca. Altermere potem atakuje Will błyskawicami i ucieka. Will jest zaskoczona, bo Krople Astralne nie mają mocy. Altermere natyka się na Irmę i Cornelię, które wybierały się na bal. Irma i Cornelia potem zaciągają Altermere na bal. Altermere świetnie się bawi na balu, np. tańczy na scenie gdy Wreck 55 grają. Will zjawia się i znajduje mamę. Irma, Taranee, Cornelia i Hay Lin zastanawiają się dlaczego Will jest po prostu wszędzie. Will przyznaje się, że stworzyła Kroplę Astralną do prania, ale ona uciekła i jest na balu. Altermere słyszy całą rozmowę i ucieka od Will na boisko szkolne. Will znajduje Altermere i próbuje powiedzieć zaklęcie, ale nic nie działa gdyż Kropla Astralna jest teraz Altermere. Altermere atakuje Will. Irma, Taranee, Cornelia, Hay Lin i Caleb zjawiają się. Will łączy Strażniczki, ale Altermere także się zmienia. Nie wiadomo która Will jest która. W czasie walki Altermere wyjawia Will kim jest i jakim cudem stała się Altermere. Dochodząc do wniosku która Will jest która, Irma, Taranee, Cornelia i Hay Lin łapią Altermere. Will powstrzymuje przyjaciółki i mówi im, że rozumie, że Altermere chce żyć. Will namawia przyjaciółki, by wypuściły Altermere. Will mówi Altermere, że nie wchłonie jej do Serca i że one są jak siostry. Altermere Will staje się dobra. Nerissa wszystko widzi i jest wściekła. Nerissa strzela błyskawicę na Will. Altermere broni Will i dostaje postrzał. Irma, Taranee, Cornelia i Hay Lin widzą Nerissę i próbują ją złapać, ale ona ucieka. Z powodu strzału Altermere Will zaczyna gasnąć. Will postanawia wchłonąć Altermere do siebie, a nie do Serca. Wchłaniając Altermere, Will zachowuje jej wspomnienia, nawet to, w którym Susan i pan Collins się całowali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki