FANDOM

Fasady to szósty odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Elyon dekoruje Caleba, Aldarna, Juliana i Drake'a medalami za pomoc w zjednoczeniu Meridianu. Gdy Aldarn idzie na posterunek, zostaje porwany przez Rycerzy Zemsty. Po ceremoni Cornelia nie docenia medalu Caleba. Caleb próbuje powiedzieć Cornelii, że mimo obowiązków, dalej mu na niej zależy. Cornelia mu przerywa i mówi, że poza zwalczaniem zła uwielbia jeżdzić na łyżwach. Na Ziemi, Irma pokazuje Will, Taranee, Cornelii i Hay Lin jej nową moc: Zmianę kolorów. Irma teraz może zmienić naturalny kolor każdej rzeczy na inny kolor, np. różowy. Cornelia wybiera się na łyżwy i nie pozwala Lillian z nią pójść. Lillian wyjawia, że Cornelia z kimś idzie na łyżwy. Will, Irma, Taranee i Hay Lin idą za Cornelią i widzą jak się przekształciła w wysoką i starszą dziewczynę. Pod jej drzwiami jest nie kto inny jak brat Taranee, Peter, z którym Cornelia idzie na łyżwy. Peter mówi, że on i "Lillian" się spotykają od kilku tygodni. Cornelia i Peter idą na lodowisko, a za nimi idą Will, Irma, Taranee i Hay Lin. Tymczasem Elyon dowiaduje się, że Calebowi zależy na Cornelii i mówi mu, że Cornelii najprawdopodobniej też zależy. Elyon namawia Caleba, by pokazał Cornelii, że mu na niej naprawdę zależy. Więc Caleb i Elyon idą na Ziemię i dowiadują się, że Cornelia poszła wraz z resztą na lodowisko. Caleb wpada w stres, bo on nie umie jeżdzić na łyżwach. Lillian błaga Caleba i Elyon, by ją zabrali na lodowisko. Caleb, Elyon i Lillian przychodzą na lodowisko. Will próbuje odwrócić uwagę Caleba, Taranee próbuje odwrócić uwagę Petera, Hay Lin próbuje odwrócić uwagę Lillian, a Irma i Elyon ostrzegają Cornelię. Cornelia widzi jak Caleb fatalnie jeżdzi na łyżwach i dowiaduje się, że on to robi dla niej. Nie chcąc, by Caleb ją tak widział, Cornelia wraca do normalnej postaci, a Irma zmienia kolor jej ubrania na różowy. Will ożywia system ochrony lodowiska i prosi go, by zgasił światło dla Cornelii. Cornelia po cienku się zamienia w starszą i młodszą siebie i stara się być z Calebem i Peterem w tym samym czasie. Potem światło znów zostaje włączone. Cornelia postanawia zerwać z Peterem. Nagle Cornelia przez przypadek całuje Petera, a Caleb wszystko widział. Dowiadując się o tym co się stało, Cornelia dogania wściekłego Caleba i próbuje mu wszystko wyjaśnić, ale pojawia się Blunk i mówi, że Rycerze Zemsty porwali Juliana i Drake'a. Cornelia prosi Petera, by zaopiekował się Lillian, wmawiając mu, że to jej kuzynka, która też ma na imię Lillian. WITCH, Caleb, Elyon i Blunk wracają do Meridianu i znajdują Mage z Mirandą (Mage schwytała Mirandę). Miranda mówi, że jeszcze zobaczą porwanych jeśli ją wypusczą i pozwolą jej odejść z Calebem. Miranda więc porywa Caleba. WITCH i Blunk próbują go wytropić, ale wpadają w zasadzkę. Rycerze Zemsty walczą z WITCH i porywają Blunka. Nerissa dowiaduje się, że Rycerze Zemsty działali bez jej zgody i jest wściekła. Nerissa postanawia podzelić łupy i strzela błyskawice w celę, w której są uwięzieni. WITCH lecą nad kryjówką Rycerzy Zemsty. Will zatrzymuje się i mówi, że poczuła ładunek. WITCH dostają się do kryjówki i zostają zaatakowane przez Rycerzy Zemsty. WITCH udaje się pokonać Rycerzy Zemsty. Rycerze Zemsty uciekają, a WITCH znajdują tylko Blunka, Aldarna i Drake'a. Cornelia pyta Aldarna gdzie jest Caleb. Aldarn mówi Cornelii "On i Julian... nie ma ich.". Wszyscy z żalem wracają do pałacu Elyon. Cornelia upada na ziemię i płacze przez utratę Caleba. Gdy przyjaciólki pocieszają Cornelię, nagle otwiera się przejście, z którego wylatują Caleb i Julian, cali i zdrowi. Podczas kolacji Caleb i Julian opowiadają, że to stało się po tym jak Nerissa ich strzeliła. Caleb jest nadal wściekły na Cornelię, że ona teraz ma Petera. Cornelia mówi Calebowi, że postanowiła zerwać z Peterem. Na lodowisku Cornelia zrywa z Peterem. Peter mówi Taranee, że to on chciał zerwać z "Lillian", bo ona nie była tą jedyną. Peter postanawia znaleźć kogoś innego, a Cornelia i Caleb znów są parą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki