FANDOM

Wróg to piąty odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

WITCH ostatnio mają koszmary, w których pojawiają się ich wrogowie. Jest poważniejszy problem: Susan zamierza przeprowadzić się z Will z powrotem do Fadden Hills i złożyła podanie o przeniesienie. WITCH postanawiają przechwycić podanie. WITCH idą do biura Susan i udają, że przeprowadzają wywiad z jej asystentką, Amandą Boland, by odwrócić uwagę. WITCH się rozdzielają i ukrywają się, tym samym pakując w kłopoty szefa Susan, MacGrudera. Cornelia i Irma zasypiają w schowku i mają ten sam koszmar. Will i Hay Lin śpią w magazynie i także mają wspólny koszmar. Taranee zasypia w toalecie i także ma koszmar. Podczas ataku we śnie Taranee dowiaduje się, że to wszystko jest snem i rysuje drzwi, by się obudzić ze snu. Taranee budzi resztę. WITCH dowiadują się, że te sny nie są normalne. WITCH udaje się przechwycić podanie i je niszczą. Taranee mówi, że ktoś psychicznie wchodzi w ich sny i wykorzystuje to czego się boją, by ich wrogowie pojawiali się w ich snach. Taranee potem mówi, że jest sposób, czyli świadomy sen: Jeśli WITCH będą wiedzieć, że śpią, to będą kontrolować sen. Irma, Taranee, Cornelia i Hay Lin zostają u Will na noc, by pokonać wroga we śnie. We śnie WITCH zostają zaatakowane przez Rycerzy Zemsty, ale wiedzą, że to sen i stają się swoimi mocami, by pokonać wrogów. Hay Lin pokazuje dziwną melodię, którą usłyszała we śnie. Nerissa się pojawia. WITCH dowiadują się, że to wszystko było sprawką Nerissy i pokonują ją. Po obudzeniu się, Irma, Taranee, Cornelia i Hay Lin mówią Susan, że Will jest też ich rodziną i obiecują, że będą pomagać Will. Susan dochodzi do wniosku, że przeprowadzka to zły pomysł i postanawia zostać z Will w Heatherfield.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki