FANDOM

Niebezpieczeństwo to czwarty odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Nerissa tworzy Niszczycieli z prochu i włosów Elyon. Nerissa każe Niszczycielom zniszczyć pałac Elyon i wszystko co napotkają na drodze. Tymczasem Caleb próbuje się przystosować do szkolnego życia WITCH. Matt zgadza się mu pomóc, w zamian za nauczenie go walki (Matt chce pomóc WITCH, zwłaszcza Will, w walkach). WITCH, Caleb i Elyon zostają powiadomieni o ataku Niszczycieli. Niszczyciele atakują farmę, kuźnię i rynek w Meridianie. WITCH próbują powstrzymać Niszczycieli. Za każdym razem gdy Elyon pojawia się w Meridianie, Niszczyciele znikają. Tymczasem pan Huggles ucieka z klatki i robi zamieszanie w Srebrnym Smoku. Hay Lin daje szczura Taranee, ale jej tata ma uczulenie na sierść. Taranee daje pana Huggles'a Cornelii. Lillian wypuszcza pana Huggles'a z klatki, by poznał Napoleona. Oba zwierzaki niszczą mieszkanie Cornelii. Cornelia daje Elyon szczura. WITCH, Caleb, Elyon i Matt obmyślają plan pokonania Niszczycieli. Matt mówi, że Niszczyciele chcą zniszczyć pałac. Skoro Niszczyciele znikają gdy Elyon jest w Meridianie, Matt prosi ją, by trzymała się zdala od Meridianu, by WITCH mogły pokonać Niszczycieli. Will nie pozwala Matt'owi wziąć udziału w bitwie w obawie o jego bezpieczeństwo. Matt i Blunk mimo zakazu dostają się do Meridianu. Matt próbuje powstrzymać kilku Niszczycieli technikami, których się od Caleba nauczył. Will dowiaduje się, że potrafi strzelać błyskawicami i że ona może zniszczyć Niszczycieli. Will używa błyskawic, by zniszczyć Niszczycieli. Matt mówi Will, że unikał jej, by się nauczyć walczyć. Matt postanawia zabrać pana Huggles'a.