FANDOM

Ciąg dalszy to drugi odcinek serialu.

OpisEdytuj

Phobos dowiaduje się, że są nowe Strażniczki Sieci i dochodzi do wniosku, że to może utrudnić poszukiwania jego zaginionej siostry, która jest prawowitą następczynią tronu. Caleb zostaje wtrącony do lochu gdzie poznaje śmierdzącego Passlinga, Blunka. Caleb i Blunk próbują różnych sposobów, by wydostać się z lochu. Tymczasem Strażniczki nadal się martwią tym, że pozwoliły Cedricowi porwać Caleba. Phobos wysyła Cedrica i Vatheka, by schwytali Will. Podczas porwania Will gubi swój plecak, w którym znajduje się Serce Kondrakaru. Taranee znajduje Serce i informuje Irmę, Cornelię i Hay Lin o zniknięciu Will. Serce pokazuje uwięzioną Will. Irma, Taranee, Cornelia i Hay Lin muszą uratować Will. Dziewczyny znajdują w szkolnej piwnicy portal i dostają się do Meridianu. Tymczasem Will zostaje wtrącona do lochu gdzie są Caleb i Blunk. Irma, Taranee, Cornelia i Hay Lin dostają się do zamku i odnajdują Will, Caleba i Blunka. Cedric i strażnicy atakują Strażniczki, Caleba i Blunka. Strażniczkom udaje się pokonać strażników. Caleb próbuje walczyć z Cedriciem. Cedric wrzuca Caleba do otchłani cienia, ale ratuje go Hay Lin. Strażniczkom, Calebowi i Blunkowi udaje się uciec z zamku, ale zostają zaatakowani przez Gargoyle'a. Po krótkiej walce, Strażniczki, Caleb i Blunk uciekają do portalu i dostają się na Ziemię. Gargoyle łapie Irmę. Will zamyka portal, ratując Irmę i pozbawiając Gargoyle'a ręki. Strażniczki są zadowolone z tego co przed chwilą zrobiły. Hay Lin wymyśla nazwę dla Strażniczek: WITCH.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki