FANDOM

Zmiany to trzeci odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Nerissa wysyła Mirandę i Sandpita na Ziemię, by wyjawili światu kim są WITCH. Tymczasem dzieje coś dziwnego: Will może ożywiać przedmioty. Alchemy mówi Will, że od dawna nie ma wieści od Elyon i jej rodziców, więc prosiła dyrektorkę, by zadzwoniła na policję. Miranda, która podaje się za nową uczennicę, postanawia to wykorzystać. Gdyż Irma przyjaźni się z Elyon, jej ojciec, który jest policjantem, przesłuchuje córkę. Podczas przesłuchania Irma dowiaduje się, że może wpłynąć na myśli innych osób. Miranda i Sandpit zabierają ożywionego kalkulatora Will. Tymczasem w Meridianie, Elyon uważa, że bycie królową nie jest takie jak myślała. Każda z WITCH zostaje przesłuchiwana przez ojca Irmy i agentów Joela McTieneana i Marię Medinę. Każda z WITCH mówi co innego o tym gdzie są Brownowie. Miranda wmawia policji, że WITCH tak naprawdę nienawidzą Elyon i że chciały jej coś pokazać w domu. Tata Irmy przez to bardzo źle traktuje córkę z przesłuchaniami. Podczas przeszukiwań domu Brownów, Medina i McTienan znajdują kalkulator Will, który zostawili Miranda i Sandpit. Tymczasem WITCH dowiadują się, że odkąd rada Kondrakaru zdjęła Sieć, to zyskały nową energię, np. Taranee ma zdolności telepatyczne, a Hay Lin potrafi stać się niewidzialna. Policja podejrzewa, że WITCH mają coś wspólnego ze zniknięciem Elyon i zamierza przesłuchać Will po tym jak znaleźli jej kalkulator. Will podrzuca swój telefon do torebki, w której jest jej kalkulator. Will wymyka się z domu, a potem dzwoni do kalkulatora. Kalkulator mówi Will o tym, że porwali go Miranda i Sandpit. Will wyrusza do Meridianu, by ostrzec Elyon, Irma próbuje odwrócić uwagę policji, a Taranee, Cornelia i Hay Lin walczą z Mirandą i Sandpitem. Podczas walki Cornelia odkrywa, że ma zdolności telekinezy. Miranda i Sandpit zostają pokonani i wracają do Meridianu. Tymczasem Irma próbuje odwrócić uwagę taty i agentów i używając nowej mocy namawia ich, by pojechali na lotnisko. Na lotnisku policja znajduje Will. Znajdują tam także Elyon, która wróciła z wakacji. Cała sprawa zostaje zamknięta. Tata Irmy przeprasza córkę za swoje zachowanie. Po całej akcji Elyon postanawia skończyć szkolny rok, a Caleb będzie jej towarzyszył. Alchemy cieszy się na widok Elyon. Elyon przeprasza Alchemy za długą nieobecność i opowiada jej o swojej podróży dookoła świata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki