FANDOM

Zdrada to drugi odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Odkąd Caleb postanowił zostać w Meridianie, Cornelia postanawia poderwać ziemskich facetów. Poznaje brata Taranee, Petera. Cornelia próbuje go poderwać, ale on jakoś nie zwraca na nią uwagi. Will daje Cornelii kota w prezencie. Cornelia daje kota Lillian. Lillian nazywa kota Napoleon. Nagle otwiera się fioletowy portal i WITCH przez niego przechodzą. Po przechodzeniu przez portal WITCH znajdują się w świecie zwanym Kondrakar. Spotykają się tam z Yan Lin, a potem zjawiają się Caleb, Elyon, Blunk i Mage. Gdy Caleb próbuje pogadać z Cornelią, ona jest tak na niego wściekła, że się od niego odwraca. WITCH poznają radę Kondrakaru: Wyrocznię, Halinor (była strażniczka ognia), Lubę (strażniczka Aurameres), Tibora i Althora. Odkąd Phobos został pokonany, rada Kondrakaru zdejmuje Sieć. Rada mianuje WITCH jako Strażniczki Nieskończonych Wymiarów. Mage zostaje przyjęta do rady Kondrakaru, ale ona musi także pilnować Phobosa i mówi, że Miranda uciekła. Skoro zdjęto Sieć, zniknęły portale. Rada Kondrakaru pokazuje sposób przenoszenia się w różne wymiary; Will może otwierać przejścia Sercem Kondrakaru, Elyon swoją mocą, Blunk Zębem Tonga, a Mage swoim pierścieniem. Tymczasem w Meridianie, Rycerze Zemsty postanawiają zemścić się na tych, którzy zdradzili Phobosa. Porywają Tynara, a następną ofiarą może być Vathek. WITCH i Caleb wracają do Meridianu, by złapać Mirandę i dowiadują się co się stało. Rycerze Zemsty łapią Vathek'a, ale zjawiają się WITCH i Caleb. Podczas walki moce Cornelii wymykają się spod kontroli, pozwalając Rycerzom Zemsty uciec z Vathek'iem. Cornelia i Caleb się kłócą, ale Will każe im współpracować gdyż Vahtek i Tynar potrzebują pomocy. Blunk tropi Rycerzy Zemsty i znajduje ich bazę. Okazuje się, że to pułapka. Zaczyna się walka. Caleb prosi Cornelię, by pokazała mu co jej moce potrafią. Cornelia odzyskuje kontrolę nad mocą i pokonuje Rycerzy Zemsty. Cornelia i Caleb znów się kłócą. Po powrocie na Ziemię, po tym jak WITCH się zmieniają z powrotem, Cornelia widzi, że ona jest trochę wyższa i starsza. W tej samej chwili zjawia się Peter i jest zaskoczony na widok nowej Cornelii. Taranee wmawia bratu, że to starsza siostra Cornelii, Lillian. Gdy Peter odchodzi, Cornelia wraca do swojej normalnej postaci i jest bardzo szczęśliwa, bo zakochała się w Peterze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki