FANDOM

Anonimowa to pierwszy odcinek 2 sezonu.

OpisEdytuj

Wszyscy świętują pokonanie Phobosa, ale coś dziwnego dzieje się w lochach w komnacie Mage. Jakaś stara wiedźma atakuje strażników i wypuszcza Mirandę. Phobos chce, by Miranda go wypuściła. Miranda odmawia. Podczas uroczystości Caleb przedstawia Elyon Trill, która pod rządami Phobosa dostarczała buntownikom informacji, a kilka razy pomagała WITCH. Trill daje Elyon klejnot, który należał do jej matki, królowej Weiry. Cornelia jest smutna gdy dowiaduje się, że Caleb postanowił zostać w Meridianie. WITCH postanawiają wrócić do normalnego życia gdyż Phobosa już nie ma. Jedynie Taranee nie jest tym zachwycona gdy czuje, że znów będzie anonimową kujonką. Nazajutrz Taranee śledzi jakiś chłopak, lecz udaje jej się przed nim uciec. Nie chcąc być znów anonimowa, Taranee postanawia łamać zasady, np. spóźnia się na lekcje i doprowadza do bitwy na jedzenie w stołówce. Podczas powrotu do domu, Taranee natyka się na chłopaka, który ją śledził. Widząc, że znów za nią idzie, Taranee postanawia stanąć z chłopakiem twarzą w twarz. Chłopak potem ujawnia się jako Frost. Frost każe Taranee przyprowadzić Will bez Serca Kondrakaru do jaskini, w której uwięził Irmę, Cornelię i Hay Lin. Taranee nie ma wyjścia i zaprowadza Will do jaskini w Shell Beach. W jaskini Will i Taranee znajdują Irmę, Cornelią i Hay Lin w jakiejś kuli. Will nie może znaleźć Serca i Taranee przyznaje się, że to ona wzięła Serce. Frost wyjawia WITCH, że chce się na nich zemścić. Taranee oddaje Will Serce. Will łączy Strażniczki i wydostają się z kuli. Podczas walki otwiera się portal i Frost przez niego przechodzi. Taranee w końcu przyznaje się przyjaciółkom, że łamała zasady, by nie chciała znów być anonimowa. Cornelia potem mówi "Myślę, że jeszcze pobędziemy sobie Strażniczkami.". Tymczasem w Meridanie, wiedźma znajduje Gargoyle'a, Tropiciela, Sandpita i Raythora i mówi każdemu z nich, że mogą się zemścić. Frost niespodziewanie zjawia się w kryjówce wiedźmy. Wiedźma ma na imię Nerissa i postanowiła, że ci, których zebrała będą Rycerzami Zemsty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki