FANDOM

Ostatnia bitwa to 26 i ostatni odcinek 1 sezonu.

OpisEdytuj

Został tylko jeden dzień do koronacji. WITCH i Caleb próbują wymyślić sposób, by buntownicy przedostali się przez równinę niezauważeni. Yan Lin pyta Will o Matta. Will mówi, że rozmawiała z nim i że on był w lekkim szoku po tym jak zobaczył Meridian, ale on zna Elyon ze szkoły i on chce pomóc. Irma nie mogła zatrzymać pana Huggles'a, więc dała go Hay Lin. Pan Huggles nieświadomie pomaga WITCH i Calebowi znaleźć sposób. Wraz z Cornelią i Calebem, Will otwiera portal w otchłani cienia. Po drugiej stronie jest kuchnia w domu pokazowym. Will otwiera drugi portal, a po drugiej stronie jest wąwóz Hoogongów. Tymczasem moc Elyon osiągnęła szczyt. Elyon jest bardzo przejęta koronacją. Phobos mówi Elyon, że koronacja nie odbędzie się jutro rano, ale będzie dzisiaj. Elyon jest zaskoczona. Phobos potem używa mocy, by z za tronu Elyon wychodziły plącza i złapały ją. Cedric potem zamienia się w bestię na oczach Elyon. Cornelia ma przeczucie, że Elyon jest w niebezpieczeństwie. WITCH i buntownicy przesuwają atak z tego powodu. Po przejściu do domu pokazowego i przed przejściem do zamku, Cornelia i Caleb się całują. WITCH i buntownicy natrafiają na straż, która za sprawą Tynara się zbuntowała przeciwko Phobosowi. Koronacja się zaczyna i Phobos zaczyna pozbawić Elyon mocy. Tymczasem Matt chce pomóc w ostatniej bitwie i dostaje się do zamku wraz z Blunk'iem. WITCH proszą służbę Phobosa, by uwolniła się z jego władzy i natychmiast poszła do domu. Phobos odkrywa obecność WITCH i buntowników. Ze względu na ostatni rysunek Elyon, WITCH dowiadują się, że Phobos rozpoczął ceremonię koronacji. Matt i Blunk zjawiają się. Blunk gryzie Cedrica udowadaniając, że może być żołnierzem, a nie śmieciarzem. Will jest wściekła, że Matt się pojawił w najgorszym momencie. Cornelia ratuje Elyon, a Phobos atakuje resztę Strażniczek, Matta i buntowników. Za karę za ciągłe porażki, Phobos zamienia Cedrica w małą jaszczurkę, a potem próbuje odebrać Will Serce Kondrakaru. Cornelia i Elyon zjawiają się. WITCH i Elyon współpracują i pokonują Phobosa. Phobos i jego ludzie zostają wtrąceni do lochów w komnacie Mage. Dzięki temu, że Phobos został pokonany, Meridian znów jest dobrym światem. Elyon zostaje królową Meridianu, a Yan Lin prosi Mage, by strzegła Phobosa. Will mówi Matt'owi, że ich misja się skończyła. Mage zagląda do lochów i mówi do Phobosa "Więc teraz wszystko się zacznie".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki