FANDOM

Skradzione Serce to 25 odcinek serialu.

OpisEdytuj

Matt martwi się dlaczego ostatnio Will go unika. Tymczasem Elyon znajduje w zamku pokój młyński, gdzie pracują Lurdeny. Elyon jest wystraszona na widok Lurdenów. Phobos wmawia siostrze, że buntownicy wykorzystują Lurdeny, by kraść zboże. Elyon dalej zaczyna mieć podejrzenia co do brata, nawet podczas rozmowy z Mirandą. Na Ziemi, Jeek kradnie Serce Kondrakaru, by je sprzedać Phobosowi. Will uważa, że to Blunk. WITCH i Caleb idą za Jeek'iem do Meridianu, myśląc, że to Blunk. Za nimi idzie Matt. Will musi wziąć Matta ze sobą. Blunk idzie za grupą, by oczyścić imię i udowodnić, że to Jeek jest złodziejem. Phobos wysyła Cedrica i straż, by doszli do Jeeka. Gdy Jeek zbliża się do Cedrica, łapie go Blunk, a w tej samej chwili zjawiają się WITCH, Caleb i Matt. Blunk oddaje Will Serce. Will łączy Strażniczki przy Matt'cie. Cedric atakuje Matta. Cedric mówi Will, że odda Matta jeśli mu odda Serce. Will używa Serca, by stworzyć kopie Serc. Irma powstrzymuje Cedrica. WITCH przepraszają Blunka za to, że oskarżyły go o kradzież. Matt teraz wie o Strażniczkach i obiecuje, że nikomu nie powie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki