FANDOM

Pieczęć Phobosa to dwudziesty odcinek serialu.

OpisEdytuj

Vathek zostaje aresztowany za zdradę Phobosa i sojusz z WITCH. Caleb i Blunk przebrani za strażnika pytają Szepczących jakie są plany Phobosa wobec Elyon. Szepczący mówią, że to tajemnica, która znajduje się w Księdze Sekretów. Blunk przez przypadek demaskuje cały plan. Calebowi i Blunk'owi udaje się uciec wraz z Vathek'iem. Cedric mówi Phobosowi o ucieczce Vathek'a. Phobos wmawia Elyon, że jej byłe przyjaciółki nadal ją ścigają. Elyon obiecuje bratu, że one nigdy nie wrócą. Na Ziemi, Will zauważa na swoim teście wiadomość od pani Rudolph. Według tej wiadomości, pani Rudolph chce się spotkać z Will w jej domu. WITCH idą do domu pani Rudolph i natykają się na bestię, która okazuje się być panią Rudolph. Pani Rudolph mówi WITCH, że przybyła wiele lat temu z Meridianu wraz z Elyon. Pani Rudolph wykradła Pieczęć Phobosa i użyła pieczęci, by otworzyć portal. Potem pieczęć zaginęła. Pani Rudolph mówi, że prawdopodobnie Elyon jako niemowlę miała wielką moc, która zamknęła portal. Pani Rudolph mówi, że Elyon skontaktowała się z nią i prosiła, by wezwać WITCH. Elyon pojawia się i każe WITCH przestać jej szukać. Sądząc, że Elyon nic nie grozi w Meridianie, WITCH postanawiają się wycofać. Tymczasem w Meridianie, podczas ucieczki, Blunk chowa się w kanałach i znajduje Pieczęć Phobosa. Nie wiedząc co to jest, Blunk otwiera portal i ucieka na Ziemię. Blunk potem otwiera portale w całym Heatherfield. WITCH startują w turnieju sportów ekstremalnych. Gdy Uriah wpycha Irmę do parku, ona znajduje tam mnóstwo portali. Will zamyka portale, ale nie wie, że w tym samym czasie Caleb próbuje uciec od Cedrica i dostać się do jakiegokolwiek portalu. WITCH dowiadują się, że ostatni portal jest na terenie starego złomowiska i dochodzą do wniosku, że to Blunk. Gdy Blunk pokazuje Pieczęć Phobosa, WITCH szybko dowiadują się co to jest. Nagle pieczęć ożywa i atakuje WITCH i Blunka. WITCH nie mogą powstrzymać pieczęci. Nagle Serce zaczyna walczyć z pieczęcią, a potem ją wchłania. Serce pokazuje Caleba, który został schwytany i zmuszony do pracy w wąwozie Hoogongów wraz z innymi uwięzionymi buntownikami. Nagle Serce otwiera portal. Yan Lin mówi, że Serce pochłonęło moc pieczęci. Dzięki temu WITCH dostają się do Meridianu i ratują Caleba, tym samym walcząc z ludźmi Phobosa. Podczas walki Caleb całuje Cornelię w policzek. Po powrocie na Ziemię, Yan Lin mówi, że Pieczęć Phobosa może otworzyć Księgę Sekretów. Will wyciąga Serce i otwiera księgę. W księdze pojawia się projekcja Phobosa, która wyjawia cały plan: Koronacja Elyon na królową ma być momentem dla jego ostatecznego triumfu. A gdy moc Elyon osiągnie szczyt, Phobos pozbawi jej mocy podczas koronacji i skaże jej wygasłą duszę na wieczność w postaci czarnej róży. WITCH teraz znają plany Phobosa i czują, że to już koniec z normalnym życiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki