FANDOM

Podwodna kopalnia to dwiewiętnasty odcinek serialu.

OpisEdytuj

WITCH, Caleb i Blunk bezskutecznie próbują otworzyć Księgę Sekretów. Tymczasem Elyon mierzy swoją koronę i uważa, że to kowal Aketon ją zrobił. Phobos wysyła Aketona do podwodnych kopalnii, by naprawił narzędzia. W kopalni Aketon spotyka mężczyznę, który okazuje się być mu znajomy. Okazuje się, że to Julian, ojciec Caleba, który wcale nie zginął w bitwie pod szarym lasem (wszyscy myśleli, że on zginął). Aketon psuje narzędzie, by mógł je naprawić w swojej pracowni, ale tak naprawdę wyjaśnia swojemu synowi Aldarnowi całą sytuację. Aldarn przekazuje tą wiadomość Blunk'owi, który to przekazuje Calebowi i WITCH. Caleb postanawia dostać się do podwodnych kopalnii, by uratować ojca. Zły Passling o imieniu Jeek widział wszystko i wyjaśnia wszystko Phobosowi. By zwabić Caleba w pułapkę, Phobos prosi Elyon, by dotknęła mapy królestwa. Dotykając mapy Elyon otwiera portal, a Phobos wmawia jej, że powstrzymała burzę. WITCH i Caleb dostają się do kopalnii i ratują Juliana. Cedric zalewa kopalnię. WITCH, Caleb i Julian ratują resztę pracowników i wydostają się z kopalnii. WITCH pokonują Cedrica i strażników. Teraz ci, których zmuszono do pracy w kopalni, będą bezpieczni w Nieskończonym Mieście.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki