FANDOM

Pozory mylą to osiemnasty odcinek serialu.

OpisEdytuj

WITCH idą do sklepu zoologicznego dziadka Matta. Nagle coś dziwnego dzieje się w sklepie. Drzwi i okna się same zamykają, a klatki się otwierają i zwierzęta uciekają. Okazuje się, że to Elyon, która atakuje WITCH. Elyon potem znika. Cornelia jest smutna gdy słyszy jak jej przyjaciółki mówią, że Elyon jest naprawdę zła. Tymczasem Caleb, Blunk i Aldarn wysyłają ptaka Kaptorexa, by odkryć plany Phobosa co do Elyon. Zostają nakryci przez Szepczących, ale udaje im się uciec. Kaptorex słyszy plany Phobosa, ale zostaje schwytany. Cedric chowa Księgę Sekretów. Elyon znajduje księgę i próbuje ją przeczytać, ale nie może jej otworzyć. Elyon próbuje zapomnieć o Cornelii, ale nie może. Elyon pokazuje Phobosowi portret Cornelii, ale on go niszczy mówiąc, że rysunek może przypomnieć Elyon o tej, która ją "zdradziła". Phobos przedstawia Elyon Mirandę. Chcąc, by jego siostra zapomniała o jej byłych przyjaciółkach i traktowała je źle, Phobos (wraz z Cedric'iem) wypuszczają potwory zwane Mogriffy, które mogą być złym sobowtórem każdego. Mogriffy podają się za WITCH i niszczą część wioski, by wmówić Elyon, że jej byłe przyjaciółki są złe. Tymczasem Cornelia chce się spotkać z Elyon i zostawia swoją Kroplę Astralną, by reszta Strażniczek się nie dowiedziała. Cornelia zabiera Serce Kondrakaru i Mapę Portali i wybiera się do Meridianu. Cornelia dostaje się do zamku i znajduje Elyon. Cornelia próbuje wszystko wyjaśnić Elyon, ale ona jej nie słucha i zamyka ją w wielkiej bańce. Caleb dowiaduje się, że ta Cornelia, z którą rozmawiał nie jest Cornelią i wybiera się z Will, Irmą, Taranee i Hay Lin do Meridianu, by uratować Cornelię. Zostają potem zaatakowani przez Mogriffy. Cornelii udaje się wydostać z bańki i wraca do Elyon. Caleb i Blunk dostają się do pokoju Elyon i znajdują tam Cornelię i Elyon. Caleb znajduje Księgę Sekretów i potem oddaje Elyon pokłon. Cornelia, Caleb i Blunk wydostają się z zamku. Mogriff podający się za Will rzuca prawdziwą Will. Will spada, ale Cornelia rzuca jej Serce i Will łączy Strażniczki. WITCH pokonują Mogriffy. Elyon mówi Phobosowi, że Caleb dał jej pokłon. Phobos wmawia siostrze, że to tylko kłamstwa. Elyon patrzy na zdjęcie, które dostała od Cornelii, i zaczyna mieć małe podejrzenia co do brata. Na Ziemi, Caleb pokazuje Księgę Sekretów, której nie da się otworzyć. Yan Lin mówi, że jeśli ta księga należy do Phobosa, to w środku znajdują się jego wszystkie plany i zamiary dotyczące Elyon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki