FANDOM

Duchy Elyon to siedemnasty odcinek serialu.

OpisEdytuj

Caleb i Blank dostają się do zamku, by zabrać stamtąd Elyon. Gdy docierają do niej, ona okazuje się być duchem. Tymczasem Will chce mieć trochę prywatności i nie pozwala mamie wchodzić do jej pokoju. WITCH wmawiają rodzicom, że Hay Lin urządza piżamową imprezę, by mogły wybrać się do Meridianu i zabrać stamtąd Elyon. Niestety, Will dostaje szlaban za bałagan w pokoju i ona wychodzi z domu przez okno. Tymczasem, za radą Phobosa, Elyon tworzy miliony swoich duchów, by mogły odciągnąć WITCH od niej. Po nieudanej próbie odkrycia czy to naprawdę jest Elyon, Caleb zostaje schwytany. WITCH udaje się zniszczyć niektóre duchy Elyon. WITCH dostają się do zamku. Hay Lin podsłuchuje jak Elyon mówi bratu, że chce mieć swój szkicownik, który zostawiła na Ziemi. Calebowi udaje się uciec. Po krótkiej walce, WITCH i Caleb muszą wrócić na Ziemię bez Elyon. WITCH i Caleb postanawiają wykorzystać szkicownik Elyon jako przynęty, by ją zabrać z Meridianu. W czasie przeszukiwań pustego domu Elyon, Will zostaje sama gdy reszta wychodzi, by zacząć imprezę. W szafie Elyon otwiera się portal i wychodzą z niego dwa Lurdeny, których Phobos wysłał, by przynieśli szkicownik Elyon. Will próbuje ich powstrzymać, ale udaje im się uciec ze szkicownikiem, a jeden z rysunków w szkicowniku został wydarty podczas walki. Na szczęście Lurdeny wzięli dużo czekolady i Blunk może pójść za zapachem. WITCH, Caleb i Blunk dostają się do podziemnego bunkra Phobosa i rozdzielają się, by znaleźć Elyon. Tymczasem Lurdeny dają szkicownik Phobosowi, który daje go Elyon. Elyon zauważa, że w szkicowniku jest wydarty rysunek. Cornelia wchodzi do pokoju Elyon i znajduje tam szkicownik z wydartym rysunkiem. Cornelia wyciąga kawałek rysunku i, gdy próbuje go wsadzić do szkicownika, zostaje przyłapana. Caleb pomaga jej uciec. Po krótkiej walce, WITCH, Caleb i Blunk znów muszą wrócić na Ziemię bez Elyon. Elyon wraca do pokoju i znajduje kawałek rysunku. Gdy Elyon łączy oba kawałki rysunku, okazuje się, że to portret Cornelii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki