FANDOM

Żywy obraz to dziesiąty odcinek serialu.

OpisEdytuj

Will zgłasza się do organizacji wiosennego karnawału i zgłasza Irmę, Taranee, Cornelię, Hay Lin i Elyon do pomocy. Średniowieczna gra Martina podsuwa WITCH i Elyon pomysł na karnawał. Tematem jest średniowieczny jarmark. Podczas pobytu w galerii sztuki, Will, Taranee, Cornelia i Hay Lin znajdują jakiś dziwny obraz i zostają do niego wciągnięte przez Serce Kondrakaru. Will, Taranee, Cornelia i Hay Lin poznają tam Eliasa Van Dahl'a, który namalował ten obraz, ale został do niego wciągnięty przez Phobosa. Phobos dowiaduje się, że prawie wszystkie Strażniczki są w obrazie i wysyła Frosta, by dostał się do obrazu i dostarczył mu Serce Kondrakaru. Will, Taranee, Cornelia i Hay Lin dowiadują się, że nie mają mocy w obrazie. Hay Lin maluje przebrania i okazuje się, że wszystko co maluje Elias ożywa. Frost ściga Will, Taranee, Cornelię, Hay Lin i Eliasa, ale udaje im się uciec. Cedric i reszta strażników dostają się do obrazu, by misja wyszła dobrze. Irma i Caleb dowiadują się co się stało i dostają się do Meridianu. Po krótkiej walce z Phobosem, Irma i Caleb dostają się do obrazu. Will, Taranee, Cornelia, Hay Lin i Elias nie mogą dalej uciec i są otoczeni. Irma i Caleb zjawiają się w samą porę. Phobos niszczy obraz, uwalniając wszystkich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki